Kontakt YouSee Kundeservice

Find information om YouSee kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for YouSee kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for YouSee kundeservice og support

Hjemmeside

Kundeservice:
70 70 40 40

Mandag: 08:00 - 17:30
Tirsdag: 08:00 - 17:30
Onsdag: 08:00 - 17:30
Torsdag: 08:00 - 17:30
Fredag: 08:00 - 16:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: YouSee kundeservice




Andre folks rating for YouSee Kundeservice

Rating: 3.92 Total: 64 stemmer

Anmeldelser af YouSee kundeservice (19)

Rating:
1 af 10

Ove Biilmann:

Jeg brugte /spildte en del tid på jeres "gevinst" - en mobil, jeg havde vunder. Det viste sig umuligt at oplyse mine data med henblik på at få mobilen tilsendt. Formentlig fordi formularen ikke kunne rumme min mailadresse. Med venlig hilsen.

2019-07-22 09:42:11

Rating:
10 af 10

Ib Brorly:

- kunne ikke komme igennem med svar til tilfredshedsundersøgelsen - så dette for at fremhæve den gode og kompetente service vi forleden fik af - Rune - som tillige er yderst sympatisk. venligst

2017-08-14 11:51:16

Rating:
1 af 10

Pawe? Kolosa :

Hey! I want close abonament for internet from 1 Jun. Can you call me.

2017-04-27 17:49:16

Rating:
10 af 10

Inga Thomsen:

I dag d. 26/4 ringede jeg morgen, og mit TV blev bare med grøn skærm, og jeg skulle lukke for Homeboxen, hvad jeg gjorde et par gane efter 2 samtaler hos jer, men intet hjalp, og den ene gang kom medarbejderen ikke tilbage i tlf. Men så ved 13 tiden ringede jeg igen, og fik en sød og hjælpsom dame igennem, og hun hjalp og sagde, hun havde fundet fejlen. Og derefter gik det glat, snart en hel dag, da var jeg godt nok ved at være træt af jer, fik desværre ikke fat i den søde dames navn, hun var super. MVH.

2017-04-26 19:08:48

Rating:
1 af 10

Connie Hassing:

I har lukket min tlf. Selv om i har fået de penge jeg skylde jer. Har ringet ind til jer, da jeg meget gerne ville tale med jer ang. mit abonnement, men det kan jeg jo heller ikke. Hvis i ikke åbner det med det samme, må jeg finde et andet sted, da jeg er utrolig sur over alt det i har trukket fra mig de sidste måneder.

2017-02-28 08:44:12

Rating:
1 af 10

Erik Præstekjær:

så skulle vi hygge os Nytårsaften med noget god underholdning især fra Tyskland. Man prøver at slukke Tv boks flere gange og Router bliver også slukket, men det ændrer ikke noget. ringer flere ganga men kontakt med virkeligheden er totalt umulig, det ville være dejligt med personlig svar fra sådan en Landsdækkene organisation. Men Tele Nord vil meget gerne have kunder da de ringer af og til. Så hvad mon er det rigtige. Dette er bare Røv Irreterende.

2016-12-31 19:43:26

Rating:
1 af 10

kaj nielsen:

Tdc =yousee Er det værste man kan blive udsat for meldte mig ud da man ikke gad at sende et simkort til min nye telefon fik at vide manikke havde nogle før 12-5 så jeg ventede til 15-5 så opsagde jeg min mobil abonnet men det kan man åbenbart ikke da jeg stadig får regninger fra yousee men det nok det de bruger til deres reklamer de skulle måske bruge dem til at få deres forretning til køre så de ikke mister flere kunder men nu må jeg jo gå til aviserne med min klager og stjerner får de minus -50

2016-10-13 14:06:58

Rating:
1 af 10

Henning Holm:

YouSee boks virker ikke og næsten umuligt at komme i kontakt med kundeservice - nr. 52 i køen, og når man endelig kommer igennem, så skal man viderestilles, og flere gange bliver man smidt af.....

2016-08-15 07:03:47

Rating:
1 af 10

Britt Hindborg:

Hvorfor modtager min datter ikke alle de sms jeg sender til hende. et problem der er opstået for omkring 5 - 6 uger siden som ingen tilsyneladende vil løse. det er kun til hende de ikke kommer frem hun er kunde hos 3 de henviser problemet til TDC. hvor forsvinder mine sms hen??? Håber at høre fra jer

2016-08-07 10:17:12

Rating:
2 af 10

Camilla d nielsen :

Angående flytning Vil jeg be jer om og ringe til mig Så hurtig som muligt har vente på og blive betjening i næsten 30 min og flere gange det haster Mvh

2016-07-25 10:24:15

Rating:
1 af 10

mads pedersen:

sidder I tlf kø som nr 50!! sad I går 90 min fra nr 26 I tlf køen! hvilken service

2016-07-05 08:50:17

Rating:
1 af 10

janechristensen:

Det er det værste rod jeg længe har været udsat for . Uden nogen varsel bliver alt bare lukket ned og lavet om til You see og ingen oplysninger er at finde fordi ingen hjemmesider med hjælp virker og ringer man efter lang tids venten bliver man sat i kø somnummer 50 e!ler mere ...

2016-07-04 13:00:22

Rating:
1 af 10

Hans Jørgen Dalgaard:

TDC kender ikke ordet kundeservice, vi bliver sendt rundt i manegen, der ingen der kan/vil hjælpe når vi henvender os, det gælder både i butik og pr telefon, meget dårlig oplevelse, det kan ikke gi nogen stjerne

2015-11-30 17:48:00

Rating:
1 af 10

Vibeke G. Petersen:

Nu har der været nul forbindelse til tv, radio, internet i en lille time - og ingensteder at få oplysning. Jeg betalte så 17 kr. til oplysningen for at få at vide, at der ikke er hjælp at hente i weekenden. Det er under lavmålet!1 stjerne

2015-05-10 18:36:00

Rating:
1 af 10

Claus frederiksen:

TDC er det værste fup firma man kan finde, har været kunde hos dem i mange år, men efter jeg købte ny telefon i august 2014, er jeg blevet opkrævet vildt mange regninger, eks, dobbelt abonnement, mm, spærring af telefon, selvom alle regninger var betalt. prøver man så deres kunde service, bliver man omstillet til 15 forskellige afdelinger, som ikke fatter noget som helst. så jeg har valgt at forlade dette skod firma, og der findes mange andre tele selskaber, som har styr på deres produkter, og som er langt billigere.

2015-05-06 12:24:00

Rating:
2 af 10

Patrick:

TDC har stadig ikke svaret på min klage, så jeg betaler altså stadig for et abonnement der ikke virker, - har på fornemmelsen at de svarer i april, når abonnementet er udløbe!! Der nu gået 1 måned og 1 dag, - der loves 10 dages svartid !!

2015-03-06 10:02:00

Rating:
10 af 10

Lars:

Tak TDC for god kundeservice,for engang skyld bliver man taget alvorlig, selvom man ikke på nuværende tidspunkt er kunde. I er store men lytter til de små

2015-02-27 09:37:00

Rating:
9 af 10

Damir:

Stor klapsalve til jer i TDC. Ringede ind igår og kom igennem med det samme, lyder til at der er kommet styr på køen som jeg var blevet lovet af Miki og Geo tilbage i december måned

2015-02-20 09:39:00

Rating:
2 af 10

Signe:

Aldrig har jeg oplevet så dårlig service på så kort tid af så mange forskellige mennesker!

2015-02-09 00:40:00

Info om YouSee

Den største spiller på det danske telefonimarked hedder TDC. De har etableret sig som det gamle selskab i Danmark - og de har da også rødder helt tilbage til de allerførste telefoner i landet. C.F. Tietgen, den driftige erhvervs- og bankmand i København igennem 1800-tallet, arbejdede hårdt for at få oprettet et dansk telefonselskab, hvilket lykkedes i januar 1881 under navnet Kjøbenhavns Telefon-Selskab (KTS). Det blev i 1894 omdannet til Kjøbenhavns Telefon Aktie-Selskab (KTAS).

I næsten hundrede år drev KTAS telefoni på Sjælland, Lolland, Falster og Bornholm, mens Jydsk Telefon, Fyns Telefon og Tele Sønderjylland også udvidede sine telefonselskaber i de respektive regioner. Selskaberne blev gradvist mere statsejede, og i 1990 besluttede Folketinget at samle selskaberne til ét teleselskab for at kunne imødekomme den internationale konkurrence. I 1992 blev de resterende aktier overdraget til det delvist statsejede selskab Tele Danmark A/S. I 2000 skiftede Tele Danmark navn til TDC. TDC har siden daarbejdet med at udvide sin markedsandel ved bl.a. at købe selskaber som Telmore, NetDesign, UnoTel, Fullrate, YouSee, Onfone og Get.

TDC er i dag ikke blot et telefonselskab. TDC tilbyder både fastnettelefoni, mobiltelefoni og IP-telefoni (telefoni via internet) samt bredbånd i hjemmet, mobilt bredbånd og tv. Selskabet har traditionelt leveret sine produkter via telefonnettet, men dette giver nogle trafikmæssige begrænsninger. Derfor er TDC nu også gået ind på den hurtigt voksende fibernet-bølge, som er på vej ind over landet. Her leveres der tv, telefoni og højhastigheds bredbånd via fiberkabler i jorden. Bor du uden for TDC’s forsyningsområder, kan det være, at du alligevel allerede er kunde hos TDC. Selskabets mange datterselskaber dækker nemlig det meste af landet med alternative muligheder. Måske har du et medlemskab hos TDC-ejede Blockbuster, hvor du kan leje eller købe film på din pc, telefon eller tablet, eller måske får du dit kabel-tv i din boligforening eller antenneforening via det TDC-ejede YouSee.

Tdc kundeservice

TDC har igennem mange år været massivt udskældt for sin kundeservice. Ser vi på kundebedømmelser på Trustpilot, står TDC i bunden af listen i de fleste relevante kategorier. Kigger vi nærmere på vurderingerne fra TDC’s kunder, handler mange af klagerne om forkert eller mangelfuld rådgivning, hvilket naturligvis giver dårlige kundeoplevelser.

Omvendt, hvis vi kigger på de positive anmeldelser, så modtager TDC også flere gange topkarakter for deres tilgængelighed og deres evne til præcise og brugbare besvarelse på kundeforespørgsler. Det kan tyde på, at det handler lidt om held, når du ringer til TDC. Derfor anbefaler vi, at du altid dobbelttjekker de svar, du får fra TDC, hvis du vil sørge for at få en god oplevelse.

Du kan få fat i TDC’s kundeservice alle hverdage, såfremt dit spørgsmål drejer sig om dine regninger eller abonnementer. Har du tekniske spørgsmål, kan du desuden få fat på TDC’s tekniske support alle ugens dage. Ønsker du ikke at vente i telefonen, kan du altid kontakte TDC skriftligt. Her kan du forvente usædvanligt hurtigt svar - TDC bestræber sig på at besvare din henvendelse inden for en arbejdsdag. Du kan også dele dit spørgsmål med TDC på deres side på Facebook, hvor der sidder et online team og besvarer dine henvendelser, eller du kan deltage i TDC Forum, hvor du kan dele dine erfaringer og spørgsmål med andre TDC-kunder. Her kan du i mange tilfælde spare tid ved at finde tidligere svar på lignende spørgsmål. Det gør, at du med TDC kan forvente hurtigt hjælp til de fleste henvendelser, næsten uanset hvad du har problemer med.