3 kundeservice og teknisk support
Hvis du ønsker at tale med 3 om dit mobil- eller bredbåndsabonnement, kan du træffe dem både via mail, telefon eller personligt. 3 har butikker fordelt i de største byer over hele landet - i særdeleshed i hovedstadsområdet. Her er åbningstiden som i de fleste andre butikker - alle hverdage og i de fleste tilfælde også om lørdagen og udvalgte søndage. Tilgængeligheden i butikkerne er god, så du kan få hjælp og vejledning hurtigt.
Ønsker du derimod at kontakte 3 telefonisk, kan du ringe til dem på telefon 70 313 313. Her kan du både tale med 3’s kundeservice, hvis din henvendelse drejer sig om dit abonnement, og teknisk support, hvis du oplever tekniske problemer med dit produkt.
Kundeservice har telefontid om mandagen kl. 9:00-18:00, tirsdage-torsdage kl. 9:00-17:00 samt fredage kl. 9:00-16:30. Der er lukket i weekenden. Teknisk support kan du derimod få fat på alle hverdage kl. 9:00-18:00, samt også lørdage kl. 9:30-15:00.
Der findes tidspunkter på dagen, hvor du kan opleve at vente i telefonkøen. Derfor anbefaler 3 dig at ringe så tidligt som muligt eller så sent som muligt. Det vil sige før kl. 10:00 og efter kl. 15:00.
Søger man på nettet efter kundeanmeldelser fra 3’s kunder i Danmark, er der en masse interessant læsestof at tygge sig igennem. Tjekker man eksempelvis Trustpilot, ligger vurderingen generelt på et middelniveau. Det er selvfølgelig ikke noget at råbe hurra for, men det væsentlige i denne slags kundeanmeldelser er, at man kigger på, hvad kunderne rent faktisk har oplevet.
Nærstuderer man kundernes oplevelse med selskabets kundeservice, er der generelt set mange yderst positive indlæg. Desuden er det ofte prisen, der lægges vægt på blandt 3’s egne kunder. Det tyder i det hele taget på, at mange 3-kunder føler, at de får ganske meget for pengene.
Men hvad er det så, der trækker ned? Jo, det er først og fremmest dækningen. Hvis selskabet lover 4G-mobilbredbånd, men man bor langt væk fra et 4G-dækningsområde, er det svært for selskabet at leve op til kundens forventninger. Det giver dårlige kundeoplevelser.
Derfor er det vores anbefaling, hvis du overvejer at blive kunde hos 3 i Danmark, at du gør dig nogle overvejelser, om hvilke krav du stiller til din internetforbindelse, og hvad der skaber værdi for dig. Måske betyder en stabil internetforbindelse i hele landet meget for dig, mens din nabo lægger mere vægt på højhastighed og et ubegrænset dataforbrug.
Anmeldelser af Tre 3 kundeservice (1)
10 af 10
Henrik:
Jeg vil gerne sende en tak til Mette for en god kundeservice og en god snak. Altid rart med hjælpsomme mennesker med et smil på læben.
2015-05-05 11:21:00