Kontakt Telia Kundeservice

Find information om Telia kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Telia kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Telia kundeservice og support

Hjemmeside

Mobil og mobilt bredbånd:
80 40 40 40

Erherv:
80 40 40 30

Bredbånd, tv og fastnet:
80 10 10 10

Mandag: 09:00-17:00
Tirsdag: 09:00-17:00
Onsdag: 09:00-17:00
Torsdag: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-17:00
Lørdag:
Søndag:

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Telia kundeservice




Andre folks rating for Telia Kundeservice

Rating: 5.24 Total: 57 stemmer

Anmeldelser af Telia kundeservice (23)

Rating:
1 af 10

Karsten Lund Jensen:

Har aldrig oplevet et firma der er så vanskeligt at komme i kontakt med når man skal opsige noget virkelig dårlig service skulle opsige telia tv i forbindelse med abonnement skifte i januar det lykkedes så med ud gang af juli men nu virker mit mobil nummer ikke.. Men de kan godt finde ud af at pengene for en service jeg ikke ønsker

2021-07-23 06:33:47

Rating:
1 af 10

Inga Bujeva:

When will be active my telefone number?in telia 50399198

2021-07-06 07:10:01

Rating:
1 af 10

Razvan:

Worst kundeservice ever

2021-07-01 14:44:57

Rating:
4 af 10

Birgit andersen:

Kan vi få lov til at udskyde denne månedes betaling uden at vores telefoner bliver lukket. Hilsen Birgit Andersen. 0905550284

2021-06-27 07:12:49

Rating:
1 af 10

Simon Lysholm larsen:

Ubeskrivelig dårlig service jeg fik idag. Synes i skal lytte til samlen såfremt den bliver optaget. Sælger blev forklaret på venligvis at jeg havde er andet abonnement, hvorefter han blot ligger på uden at sige yderligere. Virkelig provokerende og flabet. 0 stjerner herfra

2021-05-12 11:18:45

Rating:
1 af 10

Uffe Mathiasen:

Jeg havde et mobilt bredbåndsabonnement på 150 gb. dobbelt til 300 gb. forbrug pr måned. Udover det, ekstra service der bestod af et ekstra datakort på samme nummer, samt HBO. Da jeg et par gange løb tør for data, ville jeg opgradere mit abonnement, med mine tilhørende ekstra service. Jeg fik at vide, at dette ikke var noget problem, men at mit ekstra datakort ikke kunne oprettes på samme nr. men på et andet (27283743) til samme pris. Men efter kontraktindgåelsen, gik det op for mig, at det ekstra datakort var begrænset til 5 gb. månedligt forbrug, og at HBO`s pris var en anden. Jeg følte mig godt og grundigt taget ved den underste del af ryggen, og valgte derfor at gøre brug af min fortrydelsesret, udover det opsagde jeg abonnementet hos Telia. Trods fortrydelsen af det nye abonnement, blev jeg på opgørelsen opkrævet for det nye abonnement. Ps. at komme igennem til kundeservice kræver oceaner af tålmodighed, undtagen altså, når det handler om, at få nye kunder i rusen.

2021-04-15 08:23:43

Rating:
5 af 10

Lars Söderström:

Det är mycket märkligt att jag inte hittar någon plats att kontakta Telia.dk på mit telia. Inte hellre under telia i Nyköbing kan jag hitta en plats där jag kan framföra min synpunkt att jag blivit belastad med extrakostnad om 600 kr för "mobilspeil". Jag har inte spelat, det vet jag 100% säkert. Nu blir det intressant att se om någon från Nyköbing Telia svarar på email!

2021-01-17 14:09:32

Rating:
1 af 10

Tove Traore:

Nu har jeg kæmpet i 3 dage for at få min mand tilmeldt,da vi ikke kan se hvor meget han skylder på sin mobil som jeg har købt,og han har samme mailadresse. Det er verdens dårligste sider Telia har,og slet ikke egnet for ældre mennesker. I et helt år har vi ikke kunnet se hvor meget han skylder,fordi vi ikke kan oprette sin egen side.

2020-12-04 14:25:01

Rating:
1 af 10

Aase Bomholt Nielsen:

Kan der gives minus-stjerner? Hvorfor kan man ikke finde bare en mailadresse? Så kan man da i det mindste føle, at man har været i kontakt med jer.

2020-11-04 14:54:34

Rating:
3 af 10

Henning :

Hej Jeg har i dag startet et nyt abonn. hos Telia. - 2 mobil tlf virker perfekt - Routeren er sat til og internettet virker. Men fjernsynet kan jeg ikke få liv i. - Har prøvet både med trådløst og kablet. Når tv spørger efter krypterings nøgle, er det så ikke wi-fi password jeg skal bruge ? Hvad kan jeg ellers gøre? -- mvh

2020-04-20 15:28:30

Rating:
1 af 10

Hella Grønbæk:

Fra dags dato den 24. april 2020 opsiger jeg mit abonnement på grund af manglende dækning. Bekræftelse for afmelding ønskes tilsendt på min mail adresse. Venlig hilsen

2020-04-16 11:19:34

Rating:
1 af 10

Sonja Carlson kundenr 90047879:

hvorfor senders der ikke faktura ud til selvbetjening mere og heller ikke sms ?

2019-11-28 09:59:32

Rating:
1 af 10

oluf binder:

kan i blive ved med at sende regninger holder det aldrig op men nu har i fået jeres lorte penge og i skal ikke kontakte mig mer det har virklig været en dårlig oplevelse med jer

2018-04-04 09:05:42

Rating:
2 af 10

anne m. stryhn:

jeg vil gerne have en undskyldning, fordi derer sendt en rykker for noget jeg har betalt 1 gang tidligere, nemlig rykkergebyr der er tillagt regning til betaling 1.3.2018, og nu har jeg fået en til på samme, til betaling 1.4.2018. Det kan I sgu godt glemme. basta

2018-04-03 10:41:32

Rating:
1 af 10

Elizabeth Andersen :

Jeg har nu med mange forsøg og endnu flere minutter prøvet at kontakte Jer for at afmelde min mors abonnement da hun gik borte i torsdag, men det er stadig ikke lykkes mig at komme igennem til jer. Det er godt nok det ringeste jeg længe har prøvet. Oven i sorg og begravelse skal man åbenbart også slås med Telia. Føj!

2017-07-03 10:09:53

Rating:
10 af 10

Tuan kiet phan:

har lige fået min kode til spotify og kommer ind men der kommer stadig reklamer det går ik telia hjælp lidt her

2017-05-03 17:26:42

Rating:
1 af 10

Mikkel Skourup:

Fuldstændig latterlig kundeservice. Jeg havde brug for at gøre brug af mine forsikringer, men da Telia har givet mig en Huawei telefon i gave for omlægning af abonnement er mine forsikringer derfor ikke gældende mere. Jeg vil aldrig nogensinde bruge en så latterlig leverandør mere og opsiger med det samme. Ham jeg snakkede med var en skoledreng, som dårligt nok kunne trykke på en knap eller ytre sig uden at blive skræmt for sine forretningsregler. I er komplet talentløse.

2016-11-09 16:11:04

Rating:
1 af 10

Mikael Palner:

Det vides ikke hvordan kundeservice er, da jeg i en uge forgæves har prøvet at opsige min internetforbindelse. Både via email og telefon under held. Elendigt.

2016-10-29 05:26:33

Rating:
1 af 10

Gert Østergaard:

den mest elendige service og den suverænt mest arrogante behandlig af kunder: Telia gider ikke, i disse internet tidewr ikke at svare på mails. Telia er totalt ligeglade med deres kunder, når disse er dumme nok til at købe diverse ydelser. Henvendelse har stort set samme effekt som henvendelser til den kinesiske central magt. Nemlig ingen!! For øvrigt mener jeg , at Telia burde udelukkes fra det danske marked. Arrogant, dyr, uden relationer til det omliggende samfund, totalt afskåret fra omverdenen der end ikke må kunne hverken skrive eller ringe til dette DDR lignende foretagende!

2015-09-02 12:19:00

Rating:
10 af 10

Kim:

Perfekt kundeservice 21/4. Behøver ingen hjælp fra nogen teliaman som at komme hjem.

2015-04-23 07:04:00

Rating:
10 af 10

Kristian:

Har afsluttet forhandlinger med Mads på Telias kundeservice. Han var fantastisk, utroligt hjælpsomme og venlige, tog tid og gjorde alt for at hjælpe!

2015-04-16 07:06:00

Rating:
1 af 10

Steffen:

Jeg forsøger at aktivere nyt simkort på Telia.dk/ selvbetjening... Men der er ikke noget sted jeg kan gøre det....

2015-03-27 00:55:00

Rating:
2 af 10

Marie:

Jeg har ALDRIG oplevet en ringere kundeservice på telia ! Jeg får en Samsung s6 edge i gave af min kone lørdag d 11-04-2015. Hvor hun endda flytter sit nummer fra 3 over til jer efter jeg fortæller hende hvor god en service jeg troede i ydet! Jeg går og kæmper med den indtil idag morges hvor jeg får nok af at den ringer op af sig selv nogengange og når jeg taler i headet går den selv på højtaler og 98% af tiden er den på H istedet for 3g/4g. Nå men jeg går ned i butikken for 3 gang i den her måned da jeg havde sendt min iphone til reparation 2 gange før hvor jeg får afvide at jeg i fremtiden skal komme inden for 14 dage fra købsdato hvis jeg vil have den ombyttet ellers bliver det en reperation sag hvor den skal sendes ind. Men jeg kommer ned idag på 14 dagen af jeg har fået min telefon med en fuldmagt som de til start IKKE vil acceptere fordi at den ik er på et a4 papir. Så spørger han hvorfor min kone ik selv er kommet hvor jeg så fortæller ham at min kone er højgravid derhjemme med bækkenløsning og ik selv kan komme hvorefter han siger at de ik kan hjælpe mig. Så begynder han at sige at man nu skal komme inden 7 dage da reglen med 14 dage kun gælder for "tilbehør" hvor efter en lang diskussion han siger jeg jo bare kan sende den til reperation !!

2015-03-05 07:02:00

Mere info om Telia

I Danmark er Telia i dag en af de førende telefoni- og internetudbydere. De trådte ind på det danske telemarked i 1995, hvor de var blandt de første selskaber, der var med til at bryde Tele Danmarks (i dag TDC) monopol på fastnettelefoni. Telefonmarkedet blev liberaliseret i 1996, hvilket gjorde det muligt for andre teleselskaber at købe og leje sig ind på telefonnettet, hvis kunderne ønskede det. Siden 1998 har Telia haft licens til at drive og udbygge en del af det danske mobilnet. I dag er TDC, Telenor og Telia de største teleselskaber i Danmark, og der kæmpes stadig for at indtage markedsandele i forhold til TDC. I 2014 offentliggjorde Telenor og Telia, at de ønskede at gå sammen i et fælles teleselskab, hvilket vil give de to koncerner en markedsandel på omkring 40% tilsammen. Dette vil, hvis det bliver godkendt af EU-kommissionen, gøre det nye teleselskab til markedsleder i Danmark. I Danmark har Telia også stået i spidsen for en række andre virksomheder i telebranchen. I en årrække har Telia ejet kabeltv-selskabet Stofa, indtil det blev solgt i 2010. Også nogle af landets første lavprisselskaber er blevet opkøbt at Telia, såsom Orange og Debitel. Sidstnævnte drives fortsat i dag af Telia som lavprisselskab, nu under navnet Call Me. Telia ejes af den svensk-finske koncern TeliaSonera, som leverer bredbånd, tv, fastnettelefoni og i særdeleshed mobiltelefoni til en lang række lande i bl.a. Skandinavien, Østeuropa og Asien.

Telia Kundeservice Driftinformation

Telia har et bredt dækningsområde i mobilnettet i hele landet, og hvis man besøger Telias hjemmeside, kan man finde avancerede dækningskort, så du kan se, hvorvidt du kan forvente et godt eller forringet signal i netop dit område. Dette gælder både tale/sms og datatrafik. Selskabet lægger særligt vægt på 4G-mobilnetværk, som giver datatrafik på mobil i højere hastigheder. Telia siger selv, at de har ”Danmarks bedste 4G netværk”. Det er et felt med en høj grad af konkurrence blandt teleselskaberne i disse år, fordi et velfungerende 4G-netværk på længere sigt vil kunne erstatte det traditionelle bredbåndsprodukt, som er stationært i hjemmet. Her kæmper Telia for at være førende. Telia har et yderst velfungerende netværk, både hvad angår tv, internet og telefoni. Der er generelt et lavt antal af uventede afbrydelser og mærkbare nedbrud. Desuden udmærker Telia sig ved at besidde et gennemarbejdet kommunikationssystem, som gør det muligt for kunderne nemt at få indsigt i nuværende og planlagte driftsforstyrrelser.

Har du brug for at få fat på Telias kundeservice, er det imidlertid ikke helt så nemt. På deres hjemmeside finder du nemt telefonnummeret, som du skal ringe til, men du skal først og fremmest være sikker på, hvilket produkt du ringer om, da der er forskellige telefonnumre for mobil og bredbånd. Dernæst er åbningstiderne ikke på højde med branchens bedste. Telia holder nemlig lukket i weekenderne, og telefonerne lukker senest klokken 17:00 i hverdagene. Du kan også skrive til Telia via e-mail, brev eller fax. Der kan dog forventes en noget længere behandlingstid på skriftlige henvendelser hos Telia, som bestræber sig på at besvare din henvendelse inden for 3-8 hverdage. Så har du forventninger om en lettilgængelig kundeservice hos dit teleselskab, er Telia måske ikke vejen at gå. På den anden side, hvis du prioriterer driftsikre produkter og en professionel tilgang til drift af større netværk, kunne Telia måske meget vel være selskabet for netop dig.