Kontakt Telia Kundeservice

Find information om Telia kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Telia kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Telia kundeservice og support

Hjemmeside

Mobil og mobilt bredbånd:
80 40 40 40

Erherv:
80 40 40 30

Bredbånd, tv og fastnet:
80 10 10 10

Mandag: 09:00-17:00
Tirsdag: 09:00-17:00
Onsdag: 09:00-17:00
Torsdag: 09:00-17:00
Fredag: 09:00-17:00
Lørdag:
Søndag:

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Telia kundeservice




Andre folks rating for Telia Kundeservice

Rating: 6.41 Total: 40 stemmer

Anmeldelser af Telia kundeservice (5)

Rating:
1 af 10

Gert Østergaard:

den mest elendige service og den suverænt mest arrogante behandlig af kunder: Telia gider ikke, i disse internet tidewr ikke at svare på mails. Telia er totalt ligeglade med deres kunder, når disse er dumme nok til at købe diverse ydelser. Henvendelse har stort set samme effekt som henvendelser til den kinesiske central magt. Nemlig ingen!! For øvrigt mener jeg , at Telia burde udelukkes fra det danske marked. Arrogant, dyr, uden relationer til det omliggende samfund, totalt afskåret fra omverdenen der end ikke må kunne hverken skrive eller ringe til dette DDR lignende foretagende!

2015-09-02 12:19:00

Rating:
10 af 10

Kim:

Perfekt kundeservice 21/4. Behøver ingen hjælp fra nogen teliaman som at komme hjem.

2015-04-23 07:04:00

Rating:
10 af 10

Kristian:

Har afsluttet forhandlinger med Mads på Telias kundeservice. Han var fantastisk, utroligt hjælpsomme og venlige, tog tid og gjorde alt for at hjælpe!

2015-04-16 07:06:00

Rating:
1 af 10

Steffen:

Jeg forsøger at aktivere nyt simkort på Telia.dk/ selvbetjening... Men der er ikke noget sted jeg kan gøre det....

2015-03-27 00:55:00

Rating:
2 af 10

Marie:

Jeg har ALDRIG oplevet en ringere kundeservice på telia ! Jeg får en Samsung s6 edge i gave af min kone lørdag d 11-04-2015. Hvor hun endda flytter sit nummer fra 3 over til jer efter jeg fortæller hende hvor god en service jeg troede i ydet! Jeg går og kæmper med den indtil idag morges hvor jeg får nok af at den ringer op af sig selv nogengange og når jeg taler i headet går den selv på højtaler og 98% af tiden er den på H istedet for 3g/4g. Nå men jeg går ned i butikken for 3 gang i den her måned da jeg havde sendt min iphone til reparation 2 gange før hvor jeg får afvide at jeg i fremtiden skal komme inden for 14 dage fra købsdato hvis jeg vil have den ombyttet ellers bliver det en reperation sag hvor den skal sendes ind. Men jeg kommer ned idag på 14 dagen af jeg har fået min telefon med en fuldmagt som de til start IKKE vil acceptere fordi at den ik er på et a4 papir. Så spørger han hvorfor min kone ik selv er kommet hvor jeg så fortæller ham at min kone er højgravid derhjemme med bækkenløsning og ik selv kan komme hvorefter han siger at de ik kan hjælpe mig. Så begynder han at sige at man nu skal komme inden 7 dage da reglen med 14 dage kun gælder for "tilbehør" hvor efter en lang diskussion han siger jeg jo bare kan sende den til reperation !!

2015-03-05 07:02:00

Mere info om Telia

I Danmark er Telia i dag en af de førende telefoni- og internetudbydere. De trådte ind på det danske telemarked i 1995, hvor de var blandt de første selskaber, der var med til at bryde Tele Danmarks (i dag TDC) monopol på fastnettelefoni. Telefonmarkedet blev liberaliseret i 1996, hvilket gjorde det muligt for andre teleselskaber at købe og leje sig ind på telefonnettet, hvis kunderne ønskede det. Siden 1998 har Telia haft licens til at drive og udbygge en del af det danske mobilnet. I dag er TDC, Telenor og Telia de største teleselskaber i Danmark, og der kæmpes stadig for at indtage markedsandele i forhold til TDC. I 2014 offentliggjorde Telenor og Telia, at de ønskede at gå sammen i et fælles teleselskab, hvilket vil give de to koncerner en markedsandel på omkring 40% tilsammen. Dette vil, hvis det bliver godkendt af EU-kommissionen, gøre det nye teleselskab til markedsleder i Danmark. I Danmark har Telia også stået i spidsen for en række andre virksomheder i telebranchen. I en årrække har Telia ejet kabeltv-selskabet Stofa, indtil det blev solgt i 2010. Også nogle af landets første lavprisselskaber er blevet opkøbt at Telia, såsom Orange og Debitel. Sidstnævnte drives fortsat i dag af Telia som lavprisselskab, nu under navnet Call Me. Telia ejes af den svensk-finske koncern TeliaSonera, som leverer bredbånd, tv, fastnettelefoni og i særdeleshed mobiltelefoni til en lang række lande i bl.a. Skandinavien, Østeuropa og Asien.

Telia Kundeservice Driftinformation

Telia har et bredt dækningsområde i mobilnettet i hele landet, og hvis man besøger Telias hjemmeside, kan man finde avancerede dækningskort, så du kan se, hvorvidt du kan forvente et godt eller forringet signal i netop dit område. Dette gælder både tale/sms og datatrafik. Selskabet lægger særligt vægt på 4G-mobilnetværk, som giver datatrafik på mobil i højere hastigheder. Telia siger selv, at de har ”Danmarks bedste 4G netværk”. Det er et felt med en høj grad af konkurrence blandt teleselskaberne i disse år, fordi et velfungerende 4G-netværk på længere sigt vil kunne erstatte det traditionelle bredbåndsprodukt, som er stationært i hjemmet. Her kæmper Telia for at være førende. Telia har et yderst velfungerende netværk, både hvad angår tv, internet og telefoni. Der er generelt et lavt antal af uventede afbrydelser og mærkbare nedbrud. Desuden udmærker Telia sig ved at besidde et gennemarbejdet kommunikationssystem, som gør det muligt for kunderne nemt at få indsigt i nuværende og planlagte driftsforstyrrelser.

Har du brug for at få fat på Telias kundeservice, er det imidlertid ikke helt så nemt. På deres hjemmeside finder du nemt telefonnummeret, som du skal ringe til, men du skal først og fremmest være sikker på, hvilket produkt du ringer om, da der er forskellige telefonnumre for mobil og bredbånd. Dernæst er åbningstiderne ikke på højde med branchens bedste. Telia holder nemlig lukket i weekenderne, og telefonerne lukker senest klokken 17:00 i hverdagene. Du kan også skrive til Telia via e-mail, brev eller fax. Der kan dog forventes en noget længere behandlingstid på skriftlige henvendelser hos Telia, som bestræber sig på at besvare din henvendelse inden for 3-8 hverdage. Så har du forventninger om en lettilgængelig kundeservice hos dit teleselskab, er Telia måske ikke vejen at gå. På den anden side, hvis du prioriterer driftsikre produkter og en professionel tilgang til drift af større netværk, kunne Telia måske meget vel være selskabet for netop dig.