Kontakt Telenor Kundeservice

Find information om Telenor kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Telenor kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Telenor kundeservice og support

Hjemmeside

Normalt:
72 100 100

Erherv:
72 120 000

Mandag: Døgnet rundt
Tirsdag: Døgnet rundt
Onsdag: Døgnet rundt
Torsdag: Døgnet rundt
Fredag: Døgnet rundt
Lørdag: Døgnet rundt
Søndag: Døgnet rundt

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Telenor kundeservice




Andre folks rating for Telenor Kundeservice

Rating: 4.98 Total: 51 stemmer

Anmeldelser af Telenor kundeservice (3)

Rating:
10 af 10

Nils :

Tak for en hurtig, professionel service holdning fra Telenor i forbindelse med min bestilling af Samsung Galaxy S5. Store stjerne ved kanten

2015-04-01 11:39:00

Rating:
1 af 10

Jens:

Bliv ned afbrudt fra deres kundeservice 4 gange. De ønsker ikke at beholde deres kunder?

2015-03-17 13:01:00

Rating:
9 af 10

Adam:

Reagerer på alle. Kompenserer når de lavede fejl uden at skulle spørge om det. Humble. Hurtig til at handle.

2015-03-09 07:21:00

Info om Telenor

Når vi kigger på telebranchen i Danmark, kommer vi ikke uden om et af danskernes foretrukne teleselskaber. Foruden en omfattende webshop med mobiltelefoner, tilbyder de også attraktive abonnementer på mobiltelefoni og bredbånd til hjemmet samt mobilt bredbånd til dig, der er på farten. Telenor er en af de helt store aktører inden for telekommunikation i Danmark, og sågar den allerstørste i Skandinavien. Telenor er det tidligere statsejede Telegrafverket i Norge, hvor det i dag er børsnoteret. Telenor ejer også lavpris-mobilselskaberne CCB Mobil og BiBoB, ligesom de i Danmark har opkøbt selskaberne Sonofon og Cybercity.

I 2014 blev det offentliggjort, at Telenor ønskede at gå sammen med Telia i et fælles teleselskab i Danmark, hvilket vil betyde, at de to koncerner tilsammen får en markedsandel på omkring 40%. Det skal imidlertid først godkendes af EU-kommissionen, hvilket forventes at ske i løbet af 2015.

Telenor Kundeservice Danmark

Telenor er ikke blot en af de største i Danmark. De er også teleselskabet med den bedst tænkelige tilgængelighed. Har du brug for at tale med Telenor, er det nemlig bare at gribe telefonen - altså en telefon, der virker - og ringe til dem. Du behøver ikke engang at kigge på uret, for deres kundeservice holder åbent døgnet rundt alle årets dage. Telefonnummeret er 72 100 100. Hvis du samtidig ønsker at undgå kø, kan du benytte Telenors service ”Ring mig op”, og du kan vælge imellem at blive ringet op hurtigst muligt eller vælge et tidspunkt, der passer netop dig. Alternativt kan du også skrive til Telenors kundeservice, men her er ventetiden lidt længere; som regel får du svar inden for 2-3 hverdage. På deres hjemmeside kan du også finde en lang række guides og selvbetjeningsmuligheder, som gør det let for dig, der hellere vil finde svaret selv. Hjemmesiden er let at manøvrere rundt på, og du kan finde brugbare informationer om snart sagt alt, der har med dine mobil- eller bredbåndsabonnementer at gøre.

For de fleste, der benytter sig af mobiltelefoni eller mobilt bredbånd, er dækningen afgørende. Telenor har på sin hjemmeside et opdateret dækningskort, og hvis du zoomer lidt ud på kortet, vil du opdage, at langt den største del af landet er blåt. Det vil sige, at du i disse områder kan forvente en god dækning med et 4G-datanetværk. Med mobilt bredbånd eller 4G-netværk kan du ifølge Telenor forvente mellem 17 og 71 Mbit internet. Dette er i det store hele rigeligt for de fleste internetbrugere - og det er også nok til streaming af film eller tv på en enkelt enhed. Ser vi på Telenors internetløsning til hjemmet, er tilbuddet knapt så lukrativt. Her kan du vælge mellem to hastigheder, hvor den højeste går op til 50 Mbit for 299,- kroner (ekskl. samlerabat). Her skal man desuden tage i betragtning, at internetforbindelsen kun har en garanteret minimumshastighed på 31 Mbit, idet den leveres via telefonnettet. Til sammenligning leverer andre selskaber, som forsyner via antennekabel eller fiberkabel, op til 300 og 500 Mbit. Hastigheden på omkring 30-50 Mbit er stadig nok til de fleste husstande med en eller to brugere ad gangen, men begynder flere i husstanden at se film på Netflix eller spille spil online, strammer forbindelsen lidt over skuldrene, og her går det stærkt ud over kundeoplevelsen. Ingen interesserer sig for, om en mail en tirsdag morgen kan sendes på 0,5 eller 1,5 sekunder, men hvis din lørdagsfilm konstant stopper eller afspilles i en for dårlig kvalitet, er hele abonnementet mislykket. Telenor giver på sin hjemmeside en række eksempler, der kan hjælpe dig til at vælge den rigtige internetforbindelse.