Telenor Kundeservice Danmark
Telenor er ikke blot en af de største i Danmark. De er også teleselskabet med den bedst tænkelige tilgængelighed. Har du brug for at tale med Telenor, er det nemlig bare at gribe telefonen - altså en telefon, der virker - og ringe til dem. Du behøver ikke engang at kigge på uret, for deres kundeservice holder åbent døgnet rundt alle årets dage. Telefonnummeret er 72 100 100.
Hvis du samtidig ønsker at undgå kø, kan du benytte Telenors service ”Ring mig op”, og du kan vælge imellem at blive ringet op hurtigst muligt eller vælge et tidspunkt, der passer netop dig. Alternativt kan du også skrive til Telenors kundeservice, men her er ventetiden lidt længere; som regel får du svar inden for 2-3 hverdage.
På deres hjemmeside kan du også finde en lang række guides og selvbetjeningsmuligheder, som gør det let for dig, der hellere vil finde svaret selv. Hjemmesiden er let at manøvrere rundt på, og du kan finde brugbare informationer om snart sagt alt, der har med dine mobil- eller bredbåndsabonnementer at gøre.
For de fleste, der benytter sig af mobiltelefoni eller mobilt bredbånd, er dækningen afgørende. Telenor har på sin hjemmeside et opdateret dækningskort, og hvis du zoomer lidt ud på kortet, vil du opdage, at langt den største del af landet er blåt. Det vil sige, at du i disse områder kan forvente en god dækning med et 4G-datanetværk.
Med mobilt bredbånd eller 4G-netværk kan du ifølge Telenor forvente mellem 17 og 71 Mbit internet. Dette er i det store hele rigeligt for de fleste internetbrugere - og det er også nok til streaming af film eller tv på en enkelt enhed.
Ser vi på Telenors internetløsning til hjemmet, er tilbuddet knapt så lukrativt. Her kan du vælge mellem to hastigheder, hvor den højeste går op til 50 Mbit for 299,- kroner (ekskl. samlerabat). Her skal man desuden tage i betragtning, at internetforbindelsen kun har en garanteret minimumshastighed på 31 Mbit, idet den leveres via telefonnettet. Til sammenligning leverer andre selskaber, som forsyner via antennekabel eller fiberkabel, op til 300 og 500 Mbit.
Hastigheden på omkring 30-50 Mbit er stadig nok til de fleste husstande med en eller to brugere ad gangen, men begynder flere i husstanden at se film på Netflix eller spille spil online, strammer forbindelsen lidt over skuldrene, og her går det stærkt ud over kundeoplevelsen. Ingen interesserer sig for, om en mail en tirsdag morgen kan sendes på 0,5 eller 1,5 sekunder, men hvis din lørdagsfilm konstant stopper eller afspilles i en for dårlig kvalitet, er hele abonnementet mislykket.
Telenor giver på sin hjemmeside en række eksempler, der kan hjælpe dig til at vælge den rigtige internetforbindelse.
Anmeldelser af Telenor kundeservice (22)
10 af 10
Heidi Moberg:
jeg vil meget gerne have min pinkode og pukkode da jeg ike kan låse min mobil op
2021-07-11 13:51:24
4 af 10
Ralph Malling Tygesen:
ønsker at oprette min betaling via betalingsservice, har prøvet via mit telenor men uden held ønsker tilsendt nr. for oprettelse med venlig hilsen
2019-08-04 20:48:26
10 af 10
kamilla møller hansen :
næstved d 28.11.2017 hej telenor jeg mangler lige nu og her en ret meget vigtigt pukkode til min rigtige gammle mobil da jeg lige nu og her står og mangler den selv nemlig lige nu og her idag og så ville jo bare lige høre jer om i ikke godt ville være søde og sende mig en helt ny pukode til min egen mobil telfon lige nu og her fra idag af alene nu og her igen nu privat de kærligeste hilsner
2017-11-28 14:13:51
10 af 10
Benjamin Winther Alsaker:
Jeg er rigtig tilfreds med telenor, det spiller bare. Jeg har et rigtig godt abonnement, dækningen er super og pengene blir trukket til tiden og af sig selv, ingen bøvl der. Det eneste negative er, at jeg står til at skifte abonnement.. det er sikkert noget jeg selv har sagt ja til i sin tid, men jeg ønsker at forblive telenor kunde, så jeg håbede i kunne annullere min overflytning. Mvh
2017-04-18 09:41:14
3 af 10
Pia Moltsen:
En høj regning efter jeg købte en brugt smartphone. Mit abonnement har ligget på omkring 100 kr. om måneden - bruger kun min mobil som en reserve til min fastnet. Betaler over BS og regner med, at Telenor holder niveauet. Ved et eftersyn viser det sig at de sidste måneder har jeg betalt dels 617 kr og her i februar 567 kr. og for ganske få opkald. Ringer for at høre hvad der foregår, og de kommer med ubrugelige forklaringer. Der er intet at gøre udover at få et nyt abonnement - hvad jeg har fået.
2017-02-02 14:51:45
2 af 10
Karla Semberlun:
Deres net går ned periodisk og de kan aldrig hjælpe og begge gange efter 45 minutter har jeg fået fat i en ung flabet dreng der. Skifter selvskab
2017-01-27 18:12:51
4 af 10
Addie Nielsen:
jeg har i dag modtaget en besked hvor i meddeler at jeg ikke har betalt det undre mig da jeg altid betaler over betallingsservice jeg betaler 158.75 for bredbånd 99 kr for mit abbortemang. og 118 for køb af telefon, det ser ud som om de andre beløb er hævede bare ikke det på 118. med venlig hilsen
2016-12-16 14:06:59
1 af 10
Ioan Dan Pop:
48 min vente på tel fo kundeservice.
2016-12-08 15:20:17
1 af 10
peter lassen:
Modtager en rykkerskrivelse uden at have fået en faktura på 6,830,95 kr. muligvis for en telefon der er sendt retur til jer den 27 Februar efter aftale med kundeservice. Jeg har prøvet at komme i kontakt med jer men der er over en halv times ventetid.
2016-11-17 16:12:00
1 af 10
henrik:
håbløs når man skal opsige abbonement
2016-10-27 12:49:05
1 af 10
Marianne Eliasson:
Aldrig har jeg oplevet værre service. over 1 times ventetid på telefonen!!! ingen tilbagemelding på mails!!! jeg vil bare have de penge i hæver på mit kort tilbage!!! det er det rene tyveri jeg blev næsten lokket over til jer fra Telia, men der bliver jeg nu !!!
2016-10-21 11:11:20
1 af 10
Pia Clausen:
Hold jer væk fra Telenor. Det er nu 5 mdr. vi skiftede min søns abonnement. Først endte det med en regning fra Telenor og gebyr. Efter lange ventetider i telefonen fik jeg fat i deres \"kundeservice\". De erkendte fejlen og trak gebyret væk og ville overføre pengene de skylder os til næste måned. Fik en kreditnota pr. brev, men pengene er aldrig dukket op på min konto trods min. 2 opringninger hvor de forsikrede mig om at pengene nok skulle blive sat ind på min nemkonto. I dag kan jeg så se at halvdelen af pengene nu er sat ind på min konto efter 5 mdr. Ja så kan jeg igen - igen - igen ringe og hænge i telefonen til deres \"kundeservice\". Ventetiden er i dag = 1 time. Det eneste positive jeg kan sige er at de ringer en op efter 1 time !
2016-10-03 18:43:02
7 af 10
Ankie Wetterlund/GKN Driveline A/S:
Hej... Vi har fått en rykker på faktura 145256219 160005310062 160006216044 Men vi saknar alla dessa i vår reskontra och behöver få kopior mailade för att kunna betala. Tacksam om ni kan maila omgående! Med vänlig hälsning
2016-10-03 08:43:50
1 af 10
Lone Pedersen:
Ordet \"service\" burde ikke forekomme . Det findes ikke. Direkte flabede medarbejdere har vi mødt i både butik og over telefon. På 3die måned er problemet ikke løst. De har solgt en vare de ikke har leveret og medarbejderne siger bare, \"Vi kan ikke gøre mere\", d.v.s. at vi blot skal stå uden telefon ???? Kan ikke komme i forbindelse med nogen der kan tage beslutninger og lade være at give en løgnhistorie. Hold jer væk fra Telenor.
2016-10-01 13:21:08
2 af 10
Louise Homan:
Jeg prøvede at få kontakt med kunde service men skulle vente 5 minutter på en 70 nummer! Brug internet siger de men DET ER MIT PROBLEM- jeg har ikke internet forbindelse på webbet, emails og få lys på min bredband tradløse boks. ZyXel P-2601HN-F1 . mit IP telefoni fungerer fra en anden boks fra ACN. Jeg ved ilke hvad mine kunde number er eller password osv- længe siden jeg fik breve! Jeg har haft temenor på dette address ... Beded at høre fra jjer! Mvh
2016-09-29 10:15:25
1 af 10
Anja Andersson:
Forsørger at bestille nye mobiler. Har snakket med 20 medarbejdere på 3 dage for at ordne det. Flere gange smækker de røret på. Utrolig dårlig service. Hver gang prøver medarbejderen noget nyt, men får ikke gjort det de skal. Min tålmodighed er opbrugt. Har ellers været glad for Telenor.
2016-08-02 13:27:57
1 af 10
REOS aps:
Utrolig ringe service!! Et selvbetjeningssystem der ikke virker. Umuligt at komme i kontakt med Telenor.
2016-06-29 10:28:24
1 af 10
Hans Erik Brygger:
Telenor kundeservice er - som jeg har oplevet - noget af det mest upålidelige og utroværdige jeg nogensinde har oplevet. Jeg har fået stjålet min 4.s Iphone. Fik lovning på en ny 5.s Iphone, som jeg - efter I havde undersøgt det - kunne hente i : 1) Brunns galleri : der havde de ingen 2) Ramsøvej 40, 8240 : samme : 0. 3) Århus Nord (hvor jeg bad dem telefonisk via centeret at få bekræftet at de de facto havde en 5.s :) nej ingen. Jeg har tidligere haft store problemer i 2015 med Jer - her tabte jeg mindst 10.000,- jeg fik tilbudt 330,- som erstatning for jert fejltrin - I skal belave jer på at jeg fortæller på TRUST PILOT sandheden hvor ustabil og upålidelig jeres service er. Og at jeg forlader jer så snart jeg har fået en anden aftale. Jeg kan godt forstå i scorer negativt
2016-06-28 21:32:03
2 af 10
Lars Freiesleben:
Ville gerne have vist mit nr. til den jeg ringer til, men ikke i telefonbogen mvh.
2016-06-28 11:40:27
10 af 10
Nils :
Tak for en hurtig, professionel service holdning fra Telenor i forbindelse med min bestilling af Samsung Galaxy S5. Store stjerne ved kanten
2015-04-01 11:39:00
1 af 10
Jens:
Bliv ned afbrudt fra deres kundeservice 4 gange. De ønsker ikke at beholde deres kunder?
2015-03-17 13:01:00
9 af 10
Adam:
Reagerer på alle. Kompenserer når de lavede fejl uden at skulle spørge om det. Humble. Hurtig til at handle.
2015-03-09 07:21:00