Stofa kundeservice support
Når vi ser på åbningstiderne i Stofa i forhold til deres konkurrenter, tilbyder Stofa nogle af branchens bedste åbningstider. Har du spørgsmål til din regning eller dine abonnementer, kan du ringe til Stofas kundeservice på 88 30 30 30 alle hverdage kl. 08:00-19:00 - der er dog lukket i weekenderne.
Har du derimod tekniske spørgsmål, sidder teknisk support klar ved telefonen alle ugens dage hele året rundt kl. 08:00-23:00. Du kan også skrive en mail, sende dem en besked på Facebook eller chatte med dem, hvis du har et spørgsmål.
Men selvom Stofa har en høj grad af tilgængelighed, ligger bedømmelserne af virksomheden på Trustpilot på en karakter under middel. Ser vi på de negative anmeldelser, handler kritikken i høj grad om lange ventetider på telefonen til kundeservice, og om rod i regningerne.
Dette kan især forklares af sammenlægningen mellem Stofa og Syd Energi, som gav nogle enorme udfordringer i virksomhedens interne systemer, hvilket gav både tekniske og afregningsmæssige problemer for flere tusinde kunder igennem en lang periode. Dette har SE’s administrerende direktør, Niels Duedahl, tidligere undskyldt for gennem pressen, men ifølge bedømmelserne på Trustpilot er denne problemstilling tilsyneladende stadig eksisterende.
YouSee er de førende på markedet og dermed Stofas største konkurrent. Disse to udbydere kæmper derfor dagligt om at være forrest med de bedste produkter. Som tidligere nævnt lancerede Stofa som de første i branchen en web-tv-løsning.
Stofa var med i front, da man lancerede internaktive tv-bokse - såkaldt SmartTv - som også YouSee tilbyder. Disse tv-bokse giver mulighed for at leje film, se gratis film i arkiverne, starte et program forfra eller pause og spole i en igangværende udsendelse. Stofa leverede i sin tid disse bokse til Telias kunder under navnet ”Telia TV - powered by Stofa”.
Samtidig arbejder begge udbydere på at udbygge deres produktsortimenter med bl.a. telefoni, mail og mobil. Stofa tilbyder også F-Secures prisvindende antivirusprogram, i form af Stofa-produktet SafeSurf, til landets absolut laveste pris.
Stofa leverer nogle af landets højeste hastigheder til privatkunder, i øjeblikket op til 300 Mbit/s uanset om det er via antennesignal eller fibernet. Der er desuden hastighedsgaranti på alle bredbåndsprodukt
Anmeldelser af Stofa kundeservice (10)
1 af 10
Maria Jensen :
Umulig at komme i kontakt med , ringer ikke til en , selv om man har udfyldt formular til at blive ringet op .
2023-09-20 19:31:27
1 af 10
Inge-Lise jensen:
Umuligt at komme i kontakt med kundeservice pga fejl i faktura
2023-04-25 15:33:50
5 af 10
Torben Schou Pedersen:
For mig ser det ud til at jeg kan få hurtigere internet billigere ved andre udbydere, hvorfor skal jeg betale så meget for så lidt? Jeg vil gerne have lidt større hastighed, da lyd og billeder ikke følges ad på mit TV. Og ja til en mere rimelig pris.
2022-05-12 14:57:24
10 af 10
Mette Borch nielsen:
Min TV er gå sort og virker ikke
2021-11-28 11:49:02
3 af 10
Lene Pedersen:
Jeg har kontaktet Stofa vedr. vores boks som vi er utilfreds med, da vi ikke kan se de ting vi har optaget - åbenbart pga. nogle opdateringer fik vi at vide. Vi bil meget gerne have rettet den fejl evt. med en ny boks, hvis det kan afhjælpe problemet, da vi ikke vil betale for en vare vi ikke får. Håber fejlen blir’ rettet hurtigst muligt. Ellers må vi desværre på udkig efter en anden udbyder MVH
2021-09-13 17:32:11
1 af 10
Ioana:
Waited over an hour on the phone line. Does anyone even work there?
2021-03-29 15:20:55
2 af 10
Jens-Henrik:
Vi har fået nye bokse fra Stofa der gør at vi ikke skal deres modem længere. Man får besked om at sende det 12 år gamle modem tilbage, ellers takseres det til en bon på 1700 kr. Stofa, i er jo helt væk. Nå, men vi returnerer det gamle modem, ovenikøbet i den originale indpakning vi har gemt og her en måned senere, får vi en regning på 995 kr. for ikke returnerer modem. I er til tider en håbløs forretning.
2021-03-12 21:56:03
1 af 10
sean rumley:
har ventet over en time på mobilen det eneste service er pause musik
2021-01-25 10:34:02
10 af 10
morten m sørensen:
hej jeg har prøve at få fat i jer nogen dage men er umuligt med jeres nummer.. det handler om regninger og muligt skifte alt over til jer og hvad der er at spare...
2021-01-11 15:01:43
2 af 10
Christian:
Hvordan kan det være at man som kunde skal vente i 1,5 uge på et supportspørgsmål, og så kun få et ubrugeligt svar?? Det er underligt at der ikke er en medarbejder der reelt forholder sig mit spørgsmål om hvordan jeg få tv nummer to opsat (jeg ved godt at jeg sikkert er den eneste i landet der har mere end 1 TV men det er nu sådan)
2015-05-04 09:13:00