Kontakt Stofa Kundeservice

Find information om Stofa kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Stofa kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Stofa kundeservice og support

Hjemmeside

Kundeservice:
88 30 30 30

Teknisk support:
88 30 30 20

Mandag: 8.00 - 19.00
Tirsdag: 8.00 - 19.00
Onsdag: 8.00 - 19.00
Torsdag: 8.00 - 19.00
Fredag: 8.00 - 19.00
Lørdag:
Søndag: 8.00-22.0

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Stofa kundeservice




Andre folks rating for Stofa Kundeservice

Rating: 3.75 Total: 4 stemmer

Anmeldelser af Stofa kundeservice (1)

Rating:
2 af 10

Christian:

Hvordan kan det være at man som kunde skal vente i 1,5 uge på et supportspørgsmål, og så kun få et ubrugeligt svar?? Det er underligt at der ikke er en medarbejder der reelt forholder sig mit spørgsmål om hvordan jeg få tv nummer to opsat (jeg ved godt at jeg sikkert er den eneste i landet der har mere end 1 TV men det er nu sådan)

2015-05-04 09:13:00

Info om Stofa

Den næststørste udbyder af kabel-tv og internet i Danmark er Stofa. Virksomheden blev startet i 1959 af Anton Petersen fra Horsens, som etablerede fællesantenneanlæg i samarbejde med de mange antenneforeninger, der op igennem 60’erne og 70’erne blev etableret i Danmark.

Stofas navn står for Store Fælles Antenner, og netop antennesignalet er det, som virksomheden har satset på igennem 50 år. Igennem årene blev tv-signalet suppleret af muligheden for at få bredbånd via det samme antennesignal, og i dag tilbyder Stofa en lang række produkter over antennesignalet.

Virksomheden var fra 1995 til 2010 ejet af den svensk-finske koncern TeliaSonera. Det daværende Telia Stofa udviklede et stort, driftsikkert netværk og udvidede sit kundegrundlag ved at tilbyde antenneforeninger, grundejerforeninger og boligforeninger skræddersyede tv-pakker og internetprodukter med de velklingende navn Stofanet. I 2010 blev Stofa opkøbt af den svenske kapitalfond Ratos, og allerede året efter kunne Stofa opkøbe en væsentlig andel af Canal Digital. Senere samme år lancerede Stofa som de første en web-tv-platform, som i dag giver kunderne mulighed for at se tv online. Stofa er i dag ejet af energiselskabet Syd Energi, som har hovedsæde i Esbjerg. Syd Energi - også kaldet SE - havde en stor mængde kunder, som fik signal via fibernet, og disse blev overdraget til Stofa i forbindelse med opkøbet, og Stofas og SE’s produkter blev ensrettet. Det betyder, at Stofa i dag tilbyder tv, smart-tv, internet og telefoni via både fiber- og antennesignal. Rygtet siger, at Stofa også snart lancerer mobiltelefoni.

Stofa kundeservice support

Når vi ser på åbningstiderne i Stofa i forhold til deres konkurrenter, tilbyder Stofa nogle af branchens bedste åbningstider. Har du spørgsmål til din regning eller dine abonnementer, kan du ringe til Stofas kundeservice på 88 30 30 30 alle hverdage kl. 08:00-19:00 - der er dog lukket i weekenderne.

Har du derimod tekniske spørgsmål, sidder teknisk support klar ved telefonen alle ugens dage hele året rundt kl. 08:00-23:00. Du kan også skrive en mail, sende dem en besked på Facebook eller chatte med dem, hvis du har et spørgsmål. Men selvom Stofa har en høj grad af tilgængelighed, ligger bedømmelserne af virksomheden på Trustpilot på en karakter under middel. Ser vi på de negative anmeldelser, handler kritikken i høj grad om lange ventetider på telefonen til kundeservice, og om rod i regningerne.
Dette kan især forklares af sammenlægningen mellem Stofa og Syd Energi, som gav nogle enorme udfordringer i virksomhedens interne systemer, hvilket gav både tekniske og afregningsmæssige problemer for flere tusinde kunder igennem en lang periode. Dette har SE’s administrerende direktør, Niels Duedahl, tidligere undskyldt for gennem pressen, men ifølge bedømmelserne på Trustpilot er denne problemstilling tilsyneladende stadig eksisterende.

YouSee er de førende på markedet og dermed Stofas største konkurrent. Disse to udbydere kæmper derfor dagligt om at være forrest med de bedste produkter. Som tidligere nævnt lancerede Stofa som de første i branchen en web-tv-løsning. Stofa var med i front, da man lancerede internaktive tv-bokse - såkaldt SmartTv - som også YouSee tilbyder. Disse tv-bokse giver mulighed for at leje film, se gratis film i arkiverne, starte et program forfra eller pause og spole i en igangværende udsendelse. Stofa leverede i sin tid disse bokse til Telias kunder under navnet ”Telia TV - powered by Stofa”. Samtidig arbejder begge udbydere på at udbygge deres produktsortimenter med bl.a. telefoni, mail og mobil. Stofa tilbyder også F-Secures prisvindende antivirusprogram, i form af Stofa-produktet SafeSurf, til landets absolut laveste pris. Stofa leverer nogle af landets højeste hastigheder til privatkunder, i øjeblikket op til 300 Mbit/s uanset om det er via antennesignal eller fibernet. Der er desuden hastighedsgaranti på alle bredbåndsprodukt