Kontakt SAS Kundeservice

Find information om SAS kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for SAS kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for SAS kundeservice og support

Hjemmeside

Telefonnumre:
70 10 20 00

Mandag: 07:00-19:00
Tirsdag: 07:00-19:00
Onsdag: 07:00-19:00
Torsdag: 07:00-19:00
Fredag: 07:00-19:00
Lørdag: 09:00-17:00
Søndag: 10:00-19:00

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: SAS kundeservice




Andre folks rating for SAS Kundeservice

Rating: 4.25 Total: 51 stemmer

Anmeldelser af SAS kundeservice (18)

Rating:
1 af 10

Uffe Lund:

Har nu ventet i telefonkø i over 50 minutter! Hvorfor findes der ikke en ring-tilbage funktion? Eller en e-mail adresse? Eller en chat? Må erkende at være DYBT SKUFFET OVER ET ELENDIGT SERVICENIVEAU!

2017-10-05 12:16:22

Rating:
3 af 10

Kirsten Olrik:

Venlig betjening. Problemet løst; men jeg ved ikke, hvorfor jeg kun kan komme til at give 3 stjerner, jeg ville godt give 7!

2017-04-29 12:55:44

Rating:
9 af 10

steen jensen:

meget god service.

2016-12-19 12:16:52

Rating:
10 af 10

melisa durmaz:

hej jeg er rejst fra københavn kastrup til göteborg, men jeg ville spørger jer om, jeg kan ændre datoen, da jeg skal rigtigt skal hjem den 4/1-2017. men ville gerne tidligere hjem den 27/12 - 2016? kan vi gøre noget med det, det ville være rigtigt dejligt. booking reference: YMIMCU ticket nummer: 117-2439966745 håber i kan hjælpe. mvh

2016-12-17 12:18:36

Rating:
6 af 10

pershank:

Hej i dag har jeg bestillet en rejse til Zurich og jeg har indsæt forkert oplysninger , og jeg vi at hjælpe mig om det tak

2016-12-06 20:46:18

Rating:
3 af 10

Svend Davidsen:

Vil gerne vide, hvor lang der tid der går, før en voucher for overbooking af fly kommer til udbetaling, efter den er sendt via anbefalet (registred mail) til SAS Customer service. ´Det drejer sig om en voucher med nr. 11033 og 11034, p som skulle med SK 583 med afgang til Malaga kl. 6.05 til Malaga, men vi blev ombooket til Türkish Airlines TK 1788 til Istanbul med stop-over og derfra videre til Malaga. Har forsøgt at kontakte jer telefonisk, men umuligt at komme igennem, der efterspørges hele tiden om EUOROBONUS NR., HVILKET JEG IKKE HAR. Så¨jeg afventer at høre fra jer snarest, da det åbenbart ikke var muligt at komme forbi, for at aflevere disse 2 vouchers personligt. Mvh Hilsen

2016-11-23 10:07:35

Rating:
4 af 10

Erik Perkov:

Flyvning fra Malaga den 18/11. Jeg skulle hente noget familie som ankom med SK 584 kl.14.25 iflg. planen. Familien havde halvanden time før afgang fået at vide, at flyet ville være ca. to timer forsinket. Jeg tjekkede ankomsttidspunktet til CPH ved 14 tiden, da stod flyet stadig med ankomst 14.25. Jeg kørte mod lufthavnen, her måtte jeg vente i ca. to en halv time, fordi tidspunktet var rykket for ankomst, uden at den sene ankomst var blevet opdateret på lufthavnens hjemmeside, det syntes jeg er meget dårlig service?

2016-11-18 18:40:43

Rating:
6 af 10

René Zimmer:

Lørdag aften d. 29. oktober bestiller og betaler jeg to flybilletter fra Paris til Aalborg til mig og min datter - (Booking Reference 6UFCFB). Jeg modtager pr. mail to ens \"Electronic Ticket Itinerary and Receipt\" begge i mit navn. Det tænker jeg må være en fejl da jeg kan rejse på samme tid og sted. Jeg vil derfor gerne have rettet den ene af de to billetter så min datters navn også fremgår på billettet. Venlig hilsen

2016-10-31 14:43:57

Rating:
1 af 10

Malene Mortensen:

SAS havde lovet i tlf. at tilbagebetale 12.500 kr. i løbet af to dage. De er endnu ikke kommet efter 9 dage. Vi er harme!!

2016-10-18 10:09:23

Rating:
2 af 10

Steen Kjærgaard Christensen/Merete J. Kjærgaard Christensen:

Betaling for hjemstransport af bagage: Booking ID 784738283 (København-Malaga retur) returdato 01. Oktober 2016 SK0584: Vi blev ved skranken i Malaga oplyst, at der ikke var betalt/bestilt for 2 stk bagage, til trods for at der ved on-line bestillingen blev oplyst, at der blev medbragt 2 stk. bagage. På en tur/retur bestilling er det for os underforstået, at bagage både skal frem og tilbage. Under alle omstændigheder burde der ved bestillingen klart blive spurgt til om vi virkelig IKKE ønsker at medtage bagage på returflyvningen. Ud over besværet ved skranken i Malaga, kostede det os 132 Euro at få medbragt hjem igen vores bagage. Må vi høre fra Dem venlig hilsen

2016-10-04 13:34:45

Rating:
1 af 10

tina petersen:

til SAS. Jeg har flere gange ville prøve at finde rejser via sas.dk - men jeg må dog sige at jeres hjemmeside er det mest komplexe og uoverskuelig side jeg har været inde i og derfor har jeg altid givet op og fundet andre. Der er alt for mange informationer man skal læse igennem for at forstå det hele når man ikke har brugt sas.dk før. Jeg har igen brugt timer på at kikke efter rejser igen i dag, men har opgivet. Måske er I gode nok,men jeres hjemmeside kan NEMT skræmme folk væk vh

2016-08-24 10:51:12

Rating:
10 af 10

leif meldgaard henriksen:

Boarding Pass SK 1743 - 12. juli. Kuffertmærke 0117 SK 677718 - 8COJSE Kuffert skulle betales med EURO 66 (kr. 491) for 9 kg. Kort forklaring udbedes venligst. TAK

2016-07-13 15:45:24

Rating:
1 af 10

Kamilla Gerhard Nielsen:

Ventetiden 7 c.q. plads i køen ændrede sig ikke i 15 minuter ! Super dårlig kundeservice. super utilfreds. Og så er lydkvaliteten fra nogen af jeres \'speakere\' meget dårligt.

2016-06-24 16:05:16

Rating:
10 af 10

Steen Hansen:

Hejsa jeg har li et spørgsmål når jeg går ind på Momondo for at bestille en retur billet til Bangkok hos jer på det linkude til venstre står der en pris på 4208 når jeg så trykker på det link og kommer ind for at bestille ja så er prisen på 6584kr. er der nogen der kan give mig en forklaring på det ps skal li sige at jeg først skal afsted okb/nov hilsen

2016-06-22 13:44:23

Rating:
1 af 10

Allan Levann:

Jeg er aldrig nogensinde blevet behandlet så dårligt som SAS gjorde i sidste uge. Jeg er blevet frarøvet kr. 4.000. I er en gement snydefirma, som jeg troede havde værdierne i ordren. Jeg sender denne mail. Jeg kunne lige så godt have sendt dem med en brevdue. Den når nok aldrig frem fordi I kun har en besked til kunder; Denne mail kan i returneres. Vi vil aldrig flyve med SAS.

2015-11-08 19:42:01

Rating:
1 af 10

Peter Langermann:

Den 1. oktober er jeg inde på jeres hjemmeside og bestille 2 billetter til New York til maj. Vi opdager at vi er kommet til at bestille billetter til den sene afgang i stedet for den tidlige. Derfor ringer jeg staks næste morgen til SAS kundeservice, hvor hun råder mig til at benytte min 24 timers afbestillingsret, for så igen at bestille samme rejse med det tidlige fly. Jeg spørger flere gange, om jeg vil få HELE rejsen refunderet, og det siger hun FLERE gange ja til. Jeg får besked på, at jeg roligt kan bestille en ny rejse, og at der ikke på nogen måde vil blive nogen difference. Jeg opdager så efterfølgende, at de 2 x 399 kr som vi har betalt i sædereservation ikke er blevet refunderet. Da jeg jo er overbevist om at dette er en fejl, ringer jeg op til SAS kundeservice, for at gøre opmærksom på det. Jeg får nu afvide, at sædereservationer aldrig bliver refunderet. Da jeg fortæller hende historien, og giver udtreyk for hvor utilfredsstillende det er, at de lover ting de ikke holder, siger hun pludselig, at jeg kan skrive til SAS/feedback, da det er dem der står for refunderinger. Ny er det så lykkedes for SAS at få sig en stærkt utilfreds kunde, der udover at blive løjet for, nu også bliver kastet imellem afdelinger. Men det bliver MEGET værre endnu. Svaret fra SAS/Feedback er, at jeg skal kontakte SAS kundeservice, da det handler om en fremtidig rejse..... Altså... tilbage til kundeservice. Her får jeg fat i gut der hedder Anders. Anders kan ikke hjælpe mig, men siger at jeg skal kontakte SAS/Feedback. NU er jeg blevet rigtig vred. Jeg er blevet fortalt en lodret løgn ang. mine små 798,00 kr., på trods af denne kæmpe fejlinformation, er der overhovedet INGEN SAS ansatte der vil hjælpe, jeg er blevet kastet rundt imellem afdelingerne. Da jeg gør Anders opmærksom på utilfredshed, og spørger efter en person der lidt højere i hiakiet en ham, vælger han at smide røret på..... ANDERS I KUNDESERVICE SMIDER RØRET PÅ OVERFOR EN KUNDE!!!! Jeg er simpelthen i chok over den uvillighed og manglende kompetence man møder alle vegne hos SAS. Vi kunne have sparet 2.500,00 kr på flybilletterne ved at vælge Norwegian, men vi valgte alligevel SAS. Dels for at støtte dem, og dels fordi vi troede at der ville være styr på tingene, frem for hos et lavprisselskab. Det viste sig så at være en stor stor fejl. Jeg kommer til at fortælle min historie vidt og bredt, og jeg kommer til at advarer folk om at bestille flybilletter hos SAS. Jeg kan godt forstå hvis at SAS er i så store problemer, når tingene forgår SÅ amatøragtigt.

2015-10-13 16:52:00

Rating:
1 af 10

Lone:

Ankommer fra Hongkong via Stockholm. Der kommer ingen kufferter med, det kunne man havde oplyst i flyet fra Stockholm, frem for at lade os vente en time i bagsgeudlevering, og få beskeden da vi henvender os ved skranken. Senere på aften kommer der en SMS, at kufferterne er ankommet og vi vil høre nærmere. Da vi ikke hører noget ringer vi til sas dagen efter kl 10. Der er ventetid så de ringer tilbage, siger de, vi hører aldrig noget. Kl 11 ringes vi op fra bagagehåndtering, der oplyser at bagagen ankommer mellem kl 13 og kl 17. Det er ikke godt nok.

2015-09-22 09:13:00

Rating:
4 af 10

Petar :

Sjukt långa väntetider. Men bra service när jag kom väl kom fram.

2014-05-14 09:19:00

SAS kundeservice

Du kan kontakte SAS kundeservice via telefon eller chat. SAS chat kundeservice er åbne de samme timer som telefonen kundeservice. Via chat du kan få hjælp til at finde oplysninger om sas.se. SAS kan ikke sikkert håndtere sager, hvor de har brug for dine kreditkortoplysninger i chat.
Leder du efter SAS norska kundeservice?