Kontakt Post Danmark Kundeservice

Find information om Post Danmark kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Post Danmark kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Post Danmark kundeservice og support

Hjemmeside

Kundeservice Privat post:
70 70 70 30

Kunsservice erhvervspost:
70 11 12 30

Mandag: 08:00-20:00
Tirsdag: 08:00-20:00
Onsdag: 08:00-20:00
Torsdag: 08:00-20:00
Fredag: 08:00-20:00
Lørdag: 09:00-14:00
Søndag: Lukket

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Post Danmark kundeservice




Andre folks rating for Post Danmark Kundeservice

Rating: 1.73437500005 Total: 192 stemmer

Anmeldelser af Post Danmark kundeservice (24)

Rating:
7 af 10

Hanne:

Jeg har lige været igennem til kundeservice, bortset fra de 10 min jeg ventede på at komme igennem, var det en super sød og hjælpsom dame jeg fik i røret.... Er sikker på de gør hvad de kan for at betjene os alle hurtigst muligt :-)

2016-04-21 13:44:00

Rating:
1 af 10

Em:

Noget af det værste der findes! Fredag d. 15 har de forsøgt at levere min pakke, men da jeg ikke var hjemme lå der en seddel at jeg kunne hente den på posthuset mandag efter 13. Da jeg kommer på posthuset mandag kl. 14 får jeg at vide at min pakke slet ikke er kommet??? Jeg ringer til kundeservice der intet aner og er fuldkommen blanke, han fortæller mig at han ringer mig op indenfor 20 min så han kan snakke med posthuset. efter en time er stadig ikke blevet ringet op, og jeg vælger igen at ringe og vente i den lange kø IGEN IGEN! Så fortæller den nye kvinde mig over telefonen at min pakke står scannet ind fredag kl 17, men når vi tager på posthuset er min pakke der ikke? Hvad er det for et latterligt firma der ikke kan passe ordenligt på vores pakker!!!!!!! Jeg bliver ringet op i dag og får fortalt at min pakke nu er væk og de leder efter den? Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man skal opleve så meget skidt fordi i ikke kan finde ud af deres arbejde!

2016-04-19 11:44:00

Rating:
1 af 10

Leila:

Aldrig har jeg oplevet dårligere service end hos Post Danmark, en fødselsdagsgave nåede aldrig frem samt A breve er 5 dage om at nå frem trods enorm dyr porto, jeg skrev og fik en mail at jeg ville modtage svar indenfor 5-8 dage efter 3 uger forsøgte jeg at ringe men fik konstant en tlf. svare det forsøgte jeg 4 gange uden held nu er det 3 måneder siden og stadig uden svar, de kan ligeså godt nedlægge sig selv, med den uansvarlighed over for kunderne kan man ikke drive virksomhed.

2016-04-07 05:38:00

Rating:
1 af 10

Pernille :

Har samme oplevelser som alle andre herinde. Pakker bliver forsinket, selvom man får en mail/sms om, at de vil komme. Pakker bliver lagt i garagen, selvom vi ikke ønsker, at posten lægger dem, hvis vi ikke er hjemme, da vi bor lige ud til en meget befærdet vej. B-post bliver leveret et par dage efter afsendelse til nogle familiemedlemmer, mens der går fem dage til andre, selvom alle bor i samme by. Og nyeste oplevelse er så, at jeg har bestilt noget over nettet, som blev afsendt med A-post og derfor skulle komme dagen efter. Jeg bestilte torsdag, i dag er det tirsdag, og jeg har stadig ikke modtaget det. Det pågældende firma er også meget trætte af Post Danmark, da det er sket flere gange. Jeg har opgivet at ringe til Post Danmark, da jeg ikke gider at sidde halve eller hele timer for at komme igennem.

2016-04-05 07:41:00

Rating:
2 af 10

carsten:

Magen til dårlig service skal man da lede længe efter, modtager en sms om at min pakke bliver leveret d. 31/3 2016 men pakken kommer ikke, den er forsinket en dag påstår postdanmark, det bliver de ved med at skrive 3 dage i træk og når man ringer til deres kundeservice får man bare en historie fra de varme lande og ingen hjælp til at løse mit problem med at fremskaffe min pakke som skulle bruges til gave på 2 dagen. magen til ansvarløshed er total værdiløst i et kundeservicecenter og må sige servicen er helt i bund og kan kun opfordre til at bruge et andet pakkeforsendelse firma, for postdanmark er bundutroværdig, sidder stadig d. 4/4 2016 og venter på min pakke :(

2016-04-04 13:52:00

Rating:
1 af 10

Michael:

Et rigtigt l.... firma som aldrig levere pakker til tiden!! Kan absolut ikke benyttes hvis man skal have pakker frem til tiden!!

2016-03-19 09:23:00

Rating:
1 af 10

Henrik :

Det er total dårlig kundeservice. Og ikke mindst er deres omdeler elndige. Havde bestilt noget, og så bruger jeg track&trace. Og de siger den skulle være forsøgt lev kl 7.34 Sidder hjemme på tidspunktet og der ligger ingen forsøgt Levring seddel i post kassen. Og ikke mindst ventetiden til kundeservice. Har ventet i ca 35min nu Det er simpelthen for dårligt. I burde skamme her Post Danmark / post Nord

2016-03-17 08:52:00

Rating:
1 af 10

Merlot Tours:

Er kun enig med de dårlige anmeldelser. Utroligt at man kan vende ryggen til sit marked på den måde. Den onde cirkel er i fuld rotation: Højere takster, tidligere tømmetider på postkasser, færre postkontorer og salgssteder. Ingen kontaktmulighed på oplysningen, som bare plaprer reklamer af i en hast, som bare irriterer yderligere. På nationens vegne er jeg dybt beklemt over at have denne følelse og oplevelse af Posten, som dog for bare få år siden var meget bedre.

2016-03-10 12:33:00

Rating:
1 af 10

ANN:

Elendig kundeservice. Ingen tager tlf. ingen oplysning om kø.nr. Det eneste man får i røret er en båndoptager der gentager det samme L%%& i en uendelighed

2016-03-02 11:00:00

Rating:
1 af 10

Jeppe :

Den nok dårligste i dk. 25 min ventetid pr telefon, og virkelig dårlige folk man får i røret.

2016-02-17 16:33:00

Rating:
1 af 10

Per Horne:

absolut ingen service. Den såkaldte service telefon er en båndoptager der afspiller reklamer for post danmark

2016-02-16 07:39:00

Rating:
1 af 10

Sigurbjörn Ari:

Worst customer service I\'ve ever encountered.

2016-02-15 13:58:00

Rating:
1 af 10

Adrian:

Jeg har siddet og ventet på Post Danmarks kundeservice i over 20 minutter nu. Den samme båndoptager kører på repeat. Hvad sker der!!!!?? Jeg har en vigtig pakke på vej og det er den service de tilbyder!!!????

2016-02-15 08:46:00

Rating:
1 af 10

Annie Jensen:

Jeg har i dag siddet i 1 time og 10 min. og ventet på at en medarbejder fra Post Danmark skulle tage telefonen. Jeg har opgivet og i stedet for kontaktet dem via mail. Stor var vi forbavselse da jeg havde sendt mailen og der stod de havde modtaget den og ville svare indenfor 6 - 8 dage. Hvad sker der? Det er bare ikke i orden Forstår godt folk vælger andre løsninger.

2016-02-08 08:33:00

Rating:
1 af 10

conny:

man venter paa kundeservice i evigheder, uden at vide hvor i køen man befinder sig

2016-01-25 12:38:00

Rating:
1 af 10

Christian Grande:

Man prøver at ringe i 5 dage, men der er ingen der svarer - kun en der giver beskeder. Har siddet i op til 15 minutter. Lad være med at kalde dette kundeservice.

2016-01-15 10:19:00

Rating:
1 af 10

Gitte Høegh:

Elendig betjening. Svarer ikke, når man ringer.

2016-01-04 09:17:00

Rating:
1 af 10

Gitte Olsen:

Det er umuligt at få kontakt til kundeservice, en tlf.svarer kører bare derudaf.

2015-12-09 13:33:00

Rating:
1 af 10

Hasse egelund nielsen:

Jeg venter en pakke som burde være her idag men jeg mangler 1 dansk pakkenummer og har fået besket på at ringe til postdanmark på nr 70 70 70 30 for at gå det Danske pakkenummer men når jeg ringer på dette nummer er der bare musik og en stemme der siger det samme og det samme. Jeg har siddet og hørt på dette lort i 15 minutter og båndoptageren gentager sog selv gang på gang det er FANDEME IKKE iorden der MÅ være en personlig betjening til den pris Postdanmark tager for at sende pakker

2015-12-08 12:30:00

Rating:
1 af 10

Hans Bentin:

Telefonventetid uden ende, intet kø-nr.

2015-12-04 13:54:00

Rating:
1 af 10

Anits sørensen:

Svarer ikke. Vente, vente

2015-11-23 10:22:00

Rating:
1 af 10

Susanne Strue:

Nu har jeg i fire dage prøvet at komme i kontakt med Post Danmark på tlf.: 70707030, som skulle svare dagligt (undtagen søndag)..... men KUN en telefonsvarer der fortæller, hvordan du kan følge din pakke osv. ... INGEN personlig betjening. Problemet er, at jeg mandag d. 16. nov. sendte et brev fra Føtex Eternitten i Aalborg, som skulle sendes til Kærby, Aalborg. Brevet er ALDRIG kommet, og der går stadig en lille pige på syv år rundt og venter. Det er nu tredje gang, at jeg sender et ret betydningsfuldt brev, som ALDRIG kommer frem !!! Nu nærmer julen sig, og så er det det, at jeg spø\'r: \" TØR jeg og andre stole på Post Danmark\" ?????

2015-11-21 09:38:00

Rating:
1 af 10

Svendsen:

Direktionen Post Danmark vanvittigt over for os kunder, nu igen en kæmpe stigning på porto, til næsten det dobbelte, enu en gang, i mister mig som stor kunde, når kundekredsen nu igen bliver halveret, bliver portoen så 40 kr pr brev, i ødelægger det for jer selv, ved at gå den forkerte vej, at straffe de trofaste kunder der er tilbage, Det her i enu en gang laver er døds stødet, har selv sendt breve hver eneste dag Det er stoppet øjeblikkelig mvh Familien Svendsen

2015-09-30 09:24:00

Rating:
1 af 10

Jan Frandsen:

Nu må det være slut, det er nu 2 gange på en uge jeg sender post og det kommer ikke frem, kan man virkelig ikke stole på jer, og at i sørger for at folks post kommer frem ? Det er jo en falit ærklæring. Mvh. Frandsen

2015-09-07 13:35:00

Mere info om Post Danmark

Selvom den digitale kommunikation eksploderer i takt med udbredelsen af e-boks, e-mail, sociale medier og sms, sendes der stadig mange millioner breve og pakker med postvæsenet. Antallet af breve falder drastisk, men antallet af pakker er til gengæld stigende. Det hænger i høj grad sammen med, at det offentlige og større virksomheder sender breve til vores e-boks, men samtidig køber vi mere og mere på nettet, og varerne bliver sendt til os med pakkeposten.

I Danmark har vi fragtfirmaer som for eksempel GLS, Bring og UPS, men den suverænt største aktør på markedet er fortsat det statsejede Post Danmark A/S. Vi får hver dag leveret reklamer og breve af mænd og kvinder i de postkasserøde jakker, og de cirka 7.000 postkasserøde postkasser står over hele landet. Post Danmark er et datterselskab til det svensk-danske PostNord AB, hvor den svenske stat ejer 60%, og den danske stat ejer 40%. Dog har de to lande fordelt stemmeretten 50/50, så begge lande har lige stor indflydelse på driften i PostNord og dermed det danske Post Danmark A/S, samt det svenske Posten AB.

Post Danmark kæmper for at imødekomme vores voksende internet-kultur. Skal du sende et brev, kan du nu bl.a. købe porto online på Post Danmarks hjemmeside. Du kan enten få en kode, som du selv skriver på konvolutten, eller du kan printe labels ud med portokoder samt med eventuelt et billede eller logo. Skal du kun sende et enkelt brev, kan du købe en enkelt kode. Virksomheder har stempelmaskiner for at lette frankeringen - nu er det næsten lige så nemt for private. Du kan også designe og skrive dit eget postkort, takkekort eller julekort. Du tilføjer nemt modtagernes navne og adresser, og Post Danmark trykker og sender postkortene ud. Det hele fås til en fast lav pris, der inkl. porto i de fleste tilfælde er billigere, end hvad du hos andre virksomheder skulle betale for selve kortet ekskl. porto. Vil du gerne være Danmarks nye postkortforsendelsesmester, kan du hente Post Danmarks postkort-app, så du altid lige kan sende et postkort, mens du sidder i bussen eller venter på toget. Det er både nemt og billigt, og det bliver en smule mere personligt end en mail. På Post Danmarks hjemmeside kan du selvfølgelig også finde en masse relevante informationer. Venter du eksempelvis på en pakke, kan du søge efter

Post Danmark kundeservice

Er du på Post Danmarks hjemmeside for at finde et telefonnummer, er det ikke den nemmeste information at finde. Noget kunne tyde på, at Post Danmark sætter pris på, at du ringer så lidt som muligt. Vi vil gerne hjælpe dig – nummeret er 70 70 70 30. Til gengæld har Post Danmarks kundeservice gode åbningstider. De sidder nemlig klar ved telefonen alle hverdage kl. 08:00-17:00 samt lørdage kl. 09:00-14:00. Ønsker du at skrive i stedet for at ringe, kan du også sende dem en e-mail, men du kan ironisk nok ikke kontakte deres kundeservice pr. brevpost. Vi kigger også gerne på kundernes bedømmelser, og her må vi konkludere, at Post Danmarks service er i rigtig god form. Langt de fleste har positive oplevelser med Post Danmark og beskriver generelt deres service som hurtig og præcis.