Kontakt Post Danmark Kundeservice

Find information om Post Danmark kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Post Danmark kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Post Danmark kundeservice og support

Hjemmeside

Kundeservice Privat post:
70 70 70 30

Kunsservice erhvervspost:
70 11 12 30

Mandag: 08:00-20:00
Tirsdag: 08:00-20:00
Onsdag: 08:00-20:00
Torsdag: 08:00-20:00
Fredag: 08:00-20:00
Lørdag: 09:00-14:00
Søndag: Lukket

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Post Danmark kundeservice




Andre folks rating for Post Danmark Kundeservice

Rating: 1.1735015773 Total: 317 stemmer

Anmeldelser af Post Danmark kundeservice (104)

Rating:
1 af 10

Poul Møller Hansen:

Vi har forsøgt at aflevere din pakke kl. 16:29. Sludder, I har ikke været her.

2021-08-17 14:49:54

Rating:
1 af 10

Poul-Erik Andersson:

Har ventet 1time i går i køen , og 1time i dag på at blive betjent og nu sender de min vare tilbage til afsenderen det er fandme ikke i orden . Hvis du bruger deres service nr 70707030 kommer du ikke igennem

2021-08-03 12:44:09

Rating:
1 af 10

Henrik Ravn:

40+ minutters ventetid på at komme i telefonisk kontakt er helt igennem uacceptabelt for et firma af PostNords størrelse.

2021-06-03 15:25:24

Rating:
2 af 10

Jens Thygesen:

Hej pakke nr. RN732415856GB Har været i posrnords' varetægt i 4 uger nu, jeg har sendt en mail til Anja B. Kundeservicemedarbejder Men hun har ikke svaret tilbage, Så ringer jeg til postnord og får at vide, jeg skal ringe til Told, jeg taler med Sesilia i told hun siger, hun har leveret pakken tilbage til postnord, så den kan blive fortoldet, så dem skal jeg kontakte, så ringer jeg tilbage tilpostnord, så siger de jeg skal sende en mail til privat import postnord, men de har ikke vendt tilbage. Så jeg håber i kan hjælpe mig med min pakke. Med Venlig Hilsen

2021-05-06 14:09:15

Rating:
1 af 10

Pernille Schwenger:

Jeg får brev i min postkasse som er til min nabo flere gange om ugen. Kan jeres postbude ikke læse?

2021-04-06 22:32:11

Rating:
1 af 10

Per Micheelsen:

Efter at have betalt importmoms og ekspeditionsgebyr for en forsendelse til PostNord bliver forsendelsen væk for PostNord men registrerer den for afleveret. Jeg har hverken modtaget eller kvitteret for pakken, men alligevel vil PostNord ikke erstatte min pakke. Jeg har særskilt lavet en klage over den indbetalte afgift, som jeg beder tilbagebetalt, da pakken har været i PostNords varetægt ... men jeg har intet hørt. Virkelig dårlig service at man skal finde sig i at PostNord “forliser” en pakke som kunden har betalt afgift for at få frigivet ... jeg har intet hørt fra kundeservice ud over at PostNord ikke er erstatningsansvarlige for varebreve ... men pakken er sendt som First Class Mail fra USA men åbentbart, bekvemt, scannet forkert ind ....... kun en stjerne for at få lov til at rate.

2021-03-19 11:52:34

Rating:
3 af 10

Bente Skyttegaard:

Kan ikke få kontakt vedr min pakke.

2021-02-15 08:59:04

Rating:
5 af 10

MaryJane Calinawan Kronborg:

Jeg har fået papir da jeg skulle at hente min pakke, men det papir er gået i stykker og vådt og stregkoden duer ikke. Jeg vil be om en ny.

2021-01-29 10:37:52

Rating:
1 af 10

brian jensen :

i overholder ikke jeres 24 timer levering som var meget vigtigt og i kan ikke engang fortælle mig hvor mit brev er hende så jeg selv kan hente det det er så dårligt at jeg aldrig bruger jeg mere og det arbejde jeg nu mister på dette kommer i til at betale efter som i ikke ved hvor mit brev er mvh. og så vil jeg meget have et telefon nr. eller en mail jeg kan komme i kontakt med folk som ved hvad de laver i postnord firma dette jeg skriver her tar jeg et billede af

2020-10-22 15:15:56

Rating:
10 af 10

Alicja Brzuchalska:

I received information that my package is at the address Kildegårds Minimarket, but the Minimarket has been closed for the second week. Where should I pick up my package?

2020-10-19 08:57:22

Rating:
1 af 10

Kirsten Frederiksen:

Luk Post Nord. Der er intet der virker ved Post Nord. Utrolig dårlig og langsommelig "service". Deres Track og Trace virker heller ikke, men giver falske beskeder, så man skal sidde og vente i dagevis på sin pakke. Utroligt at staten skal understøtte dette firma, når private postleveringsfirmaer virker langt bedre.

2020-06-09 07:14:41

Rating:
1 af 10

Jens:

Fralægger sig et hvert ansvar og kan ikke levere dag-dag, som fx gls osv... utroligt!!!

2019-08-12 06:36:42

Rating:
1 af 10

Henning Jørgensen:

Kommer til postkiosken i Føtex Frederikssund med et indbetalingskort ... Føtex nægter at modtage dette skal gå til en bank. Indbetalingskort har jeg altid indbetalt ved Post Danmark. Såfremt man ikke kan dette mere så hvad laver i så her i Danmark ... I KAN lige så godt forsvinde og blive til pakkepost nørder og ikke for os alm. mennesker.

2019-07-31 09:42:12

Rating:
5 af 10

Freddie Ludvigsen:

Så har POST danmark igen svigtet mig som kunde: Onsdag den 22 maj blev der fra Superbrugsen i Nørre lYNDELSE afsendt et brev indeholdende et gavekort til adressaten. Denne forsendelse er endnu ikke kommet frem,- Håber at den der har "hugget" det,- nok kan bruge logle løse skruer,- idet gavekortet var til et XL byggefirma

2019-07-14 21:01:08

Rating:
1 af 10

Annie Skibsted :

Det er en elendig service nan får. Jeg fik bekræftelse via sms, at jeg ville modtage min pakke næste dag dvs. fredag. Men den kom ikke, og da jeg ringede flere gange, var det eneste standardsvar. Vi prøver at få pakken ud i dag. Selvom jeg talte med supervisoren i kundeservice, fik jeg blot at vide, vær tålmodig og ellers standardsvaret. Jeg kunne heller ikke få oplyst hele hendes navn ej heller komme i tale med hendes overordenede. Fik også kun et fornavn. Utrolig RINGE, kunderne skal oplyse deres fulde navn. Jeg har endnu ikke modtaget min pakke lørdag, og da jeg ville ringe for Information er tlf. lukket. Magen til så elendig og ringe service skal man lede længe efter. Kan godt forstå, at man vælger andre pakkefirmaer!!!????????

2018-07-14 10:11:45

Rating:
2 af 10

Dorte Bøggild Krupsdahl :

Vi bliver ved med at modtage post til folk som ikke bor på adressen mere. En god bunke breve er det blevet til

2018-01-15 15:28:01

Rating:
1 af 10

Kenneth:

Hej postnord. Hvordan kan det være min post i mit og min kones navn pludselig er omdirigeret til en anden adr uden vi har bedt om det, i har lidt af et forklaringsproblem nu. min og min kones post er ikke bedt omdirigeret af os.

2017-10-15 14:38:05

Rating:
1 af 10

Lars Tranæs:

Bestilte vare på trek-inn19/7. Faktureret og afsendt fra Holland 20 /7. Modtaget på post Danmarks internationale lager samme dag i flg tracking.postnord.com, hvor den her, lørdag den 29/7 stadig befinder sig? Hos afsender spåede man at pakken ville være fremme senest efter tre dage ???????? Hvad er det der sker? Fortryder at jeg ikke valgte GLS der var ca 30 kr dyrere, men ALDRIG har svigtet. Relativt uvenlig hilsen fra

2017-07-30 09:09:08

Rating:
1 af 10

Tina:

Elendig service, bringer forsendelserne 3km væk fra nærmeste postbutik. Så jeg kan bruge 45min på at skulle med offentlig transport for at hente forsendelsen.

2017-04-10 15:59:54

Rating:
1 af 10

Ronny Stenz:

svært at finde tlf nr tlf svarer fortæller at åbningstid er hver dag fra kl 0900 - på en hjemmeside står 0800 mine breve (pakker) er afsendt for 15 dage siden men endnu ikke ankommet i Solna, Sverige

2017-03-31 06:58:45

Rating:
1 af 10

Mariane Kofoed :

Sendte et hurtigbrev d.15. Dec fra Bornholm til Valby. I dag d.21 Dec. er det ikke nået frem endnu. Er det det i kalder \"hurtigt \" jeg betalte trods alt 27 kr for at det sku gå hurtigt. ????

2016-12-21 12:28:02

Rating:
2 af 10

Lone Klitgaard:

Jeg fik en besked om at post Danmark har afleveret en pakke til mig, hvor der ingen var hjemme. Vi har IKKE modtageFlex, så faktisk har i ingen ret til bare at stille den. Når i så alligevel gør det, var det måske en ide at smide en seddel i postkassen. Da vi så kommer hjem, leder vi alle steder efter pakken. Den er ingen steder. Min mand prøver så at kigge i naboens skur (vores eget er aflåst) Der er vores pakke blevet stillet. Det er naboer vi intet har med at gøre Det er bare IKKE okay. Vi er meget utilfredse med det. Mvh.

2016-12-10 19:52:11

Rating:
1 af 10

Anne Jensen:

Utrolig lang ventetid på telefonen. Jeg har siddet i 30 min. nu.

2016-12-08 18:19:05

Rating:
1 af 10

alice østergaard:

jeg har i dag 7.12.modtaget et brev, som er sendt 30.11. og frankeret med 26,50, dvs \"quickbrev\". det er simpelthen for dårligt. Jeg har rykket flere gange for brevet. jeg går ud fra, i yder erstatning. 20939118 sendt fra Scanbx Entertainment Magstræde 10A 1204 København k, stemplet med 108/728, og sendt til

2016-12-07 10:30:16

Rating:
1 af 10

Mogens Lindekilde:

Havde købt porto til 27 kr. for et brev A post da det var et meget vigtigt brev, men det var 6 dage undervejs, selv om der kun var 30 km. til modtager, så det kom for sent. Så det er sidste gang det bliver med post, i fremtiden bliver det mail eller anden distributør

2016-11-16 20:03:39

Rating:
1 af 10

Andersen:

Jeg har i skrivende stund ventet over 14 dage på en pakke. Jeg kan se, at postnord har den, men kan ikke spore den på track and trace. Sindssygt ringe.

2016-11-15 11:23:21

Rating:
1 af 10

Gunnar:

Nu har jeg på det seneste gentagne gange modtaget våd post. I sidste uge modtage jeg et magasin, som selv om det var emballeret i en plastikpose, så var \"posen\" så meget beskadiget, at den åbenbart havde stået i vand i posttasken og blevet våd. Her for kort tid siden modtog jeg en bog fra et engelsk forlag, hvor papemballagen, som ellers for en gangs skyld var ubeskadiget, men desværre våd helt ind til bogen som lå i pakken. Ja, og så er det endda en dag, hvor det er tørvejr. Det er simpelthen for dårligt, at man ikke kan få sine ting hjem uden at de er beskadigede. Jeg ved ikke, hvad der er galt, men den post vi modtager er jo jævnligt plaskvåd, hvilket ikke burde være tilfældet.

2016-11-10 12:39:36

Rating:
1 af 10

Kirsten:

Mon mor på 90 har i juli fået tildelt \"post til døren\". Her 4 måneder efter er det, trods flere telefoniske henvendelser til Post Nord (hvor typisk ventetid er mere end 10 min. for at komme igennem, endnu ikke lykkedes for posten at finde frem til min mors dør. Jeg har ligeledes skrevet til kundeservice for to uger siden, men har heller den vej fået respons. Det er simpelt hen ikke godt nok.

2016-11-09 07:14:06

Rating:
10 af 10

Martin:

Snakkede med to venlige piger. Fik hurtig og præcis hjælp og information om, hvorfor jeg i snart halvanden måned forgæves har ventet forsendelse fra udlandet - blev endda viderestillet til toldkontoret. Tak for hjælpen :-)

2016-11-07 15:26:29

Rating:
3 af 10

Natalya:

Kære kunderservice, Min pakke blev ikke hentet i tid, derfor vil jeg gerne spørge jer, hvor og hvornår jeg kan hente den. Mit forsendelsesnummer er oo257000020206836102 , Skovkanten 8 Tak for jeres svar Med venlig hilsen

2016-11-07 09:53:21

Rating:
1 af 10

malou lotte bak:

Jeg mangler hver uge at få vores lokale ugeavis. Det er ret belastende at postbuddet ikke kan finde ud af det, og jeg har kontaktet avisen flere gange men ikke Deres skyld at Jeres postbud ikke passer sit arbejde. Er MEGET utilfreds med dette. Håber det blot bragt i orden. Mvh

2016-11-01 06:59:44

Rating:
1 af 10

Abbida:

Mistet min jakke under leverance ! og skal igennem en hulens masse tlf tid og stress for at fa mine penge tilbage, som jeg ikke er sikker jeg far tilbage !!!!!!!!!

2016-10-31 15:40:47

Rating:
4 af 10

olrik:

Hej Jeg sendte en pakke til england den 25.10 kl. 17 11 fra auning posthus. har kvitering og trackingnummer (CC58 312 107 3 dk Betaling for de sendte Canon kameraer kr 6000.- skulle betales via paypal, Efter at have sendt tracing nummeret til paypal skulle pengene blive frigivet, det blev de ikke, talte med paypal som kunne soge at det var svindel. 26.10 kontakter jeg postdanmayk medarbejder som jeg har talt med: Lasse 26.10 kl 845 gisa kl 945 Karmen kl 1200 opretter en saf nr ; 01853949 medarbejder som alle siger vi stopper pakken, dem skal lige scannes i Taulov Men der er sat stop på og pakken vil blive uetuneret til afsender ( Olrik) 27.10 taler med en Hanne som siger at jeg vil modtage pakken senest fredag 28.10 taker med Josefine som siger at den ikke er scannet endnu med at der er sat stop på og der er sendt en mail til taulov, så jeg ville få pakken tilbage 29.10 ringer og taler med Tanja kl 838 som er meget ubehagelig og afvisende, pakken er sluppet igennem og ikke stoppet, der er sendt en sms,. hbad kan jeg gøre, hun afviser alt og meddeler at vi nu har talt i 12 min. de er et stort firma med en million pakker…hun vil ikke gøre noget… pakken indeholder 2 Canon kameraer til en værdi af 6000.- jeg mener at postdanmark bør betale for denne fejl.

2016-10-28 07:41:15

Rating:
1 af 10

Kenneth Houkjær:

Forfærdelig service. Hurtigere at komme igennem til et telefonselskab. 1 pakke forsvandt i pakkecentret, 2 pakker har nu været 2 uger undervejs. Ingen seddel ved udbringning - har de overhovedet været ude hos mig. Skriver at der kommer en sms med hvor den kan hentes - hvornår? Nu er det dagen efter, ingen sms. Under alt kritik, kan kun opfordre til at virksomhederne bruger GLS og andre alternativer. Postnord er et firma i afvikling.

2016-10-28 06:06:48

Rating:
1 af 10

Eva Ryding:

Jeg er nødt til at spørge igen - hvad sker der for jer?? I morges kl. 07.08 modtog jeg en SMS om at jeg ville modtage en bestilling i dag den 26. nov. 2016. - jeg har lavet mit dagsprogram om for at være hjemme - og hvad sker der??? INGENTING! - er I ved at lukke jer selv ned?? Jeg blev så glad i morges for jeres SMS og tænkte: Nu gør de sgu noget... men nej!! Det er klart vi brugere vælger DHL, GLS eller andre for at få vores varer!! - får jeg et svar på denne henvendelse - eller ingenting ligesom sidst!! Min forsendelse har nr. 00157103190049644369!

2016-10-27 13:50:49

Rating:
3 af 10

PHP:

Post Danmark fungerer fint med indenlandske forsendelser. Men, pakker fra udlandet er en anden sag. En ud af 10 pakker ender op i et sort hul i International Postcenter, og venter flere uger i København inden der er en der finder det bur de er i. Kundeservice er flinke nok, men kan sjældent gøre meget.

2016-10-21 06:40:28

Rating:
1 af 10

Bent:

Jeg har aldrig oplevet mage til amatører - så kan man vente på telefonen i hele og halve timer uden at blive orienteret om ventetidens længde - og det kalder man \"Kundeservice\". GO GLS.

2016-10-19 08:41:44

Rating:
3 af 10

Birthe Heniksen:

Kundeservice-personen skal have 8-10 stjerner, men beslutningstagerne skal kun have 1 stjerne (der bringes trods alt post ud). For jeg vil ikke klage over kundeservice, - den unge dame jeg talte med var kompetent, uhyre sød, lyttende og forstående, men kunne intet gøre. Jeg vil klage over de beslutningstagere i PostDanmark som har besluttet, at et almindeligt brev skal tage 5 dage om at komme frem, og det til en pris af 19,- kr. - og de fem dage er udover lørdag og søndag. Jeg er lige ved at sige mandag også skal tages med, for vi ser aldrig post om mandagen - HVORFOR MON ??. Jeg ved udmærket, at der ikke er så mange, der sender breve med jer som formidler, men jeg kan kun sige, DET ER JERES EGEN SKYLD, FOR MAN KAN IKKE REGNE MED JER LÆNGERE. Det er ret sørgeligt, at det er gået så sløjt for Postdanmark, for når jeg tænker over, hvordan I før klarede at få post leveret, da jeg var ung var et brev fremme i hele Danmark dagen efter det var lagt i postkassen senest kl. 23.30 (i Horsens) aftenen inden. Hvis I er forbrugerens \"mand\" og det er jo os, der er kunderne, så sætter I jer og finder ud af, hvordan dette skal løses, og det er ikke tilstrækkeligt, at cheferne/beslutningstagerne bare meler egen kage men sørger for god kundeservice. !! Så tænk over det og kom igang med at betjene os alle med gode løsninger. PS og så kan I godt lade være med at bruge vores tid med at \"lire\" alle jeres informationer af de første 3½ minut vi er på linien - det er vores tid for kostbar til, og vi kan søge de informationer på jeres hjemmeside.

2016-10-17 14:54:20

Rating:
1 af 10

Christian voersaa:

Virkelig dårlig Service har ventet i 10 min på at komme igennem. Mangler mine pakker som nu har lagt i Danmark siden den 11/10.

2016-10-17 14:01:42

Rating:
1 af 10

Birgit Mulvad:

Jeg ved ikke, hvad der sker med posten i Tårnby. Jeg sendte 7 alm. breve den 7.oktober fra postkassen ved det gamle postkontor, Amager Landevej, og de er endnu ikke dukket op. Jeg sendte dem med 8 kr. og mener, at de ihvertfald skulle komme frem i onsdag den 12. det er vel ikke meningen, at man skal gå på et postcenter hver gang for at få en kvittering, som I jo også skal have penge for. Med venlig hilsen

2016-10-14 08:56:10

Rating:
2 af 10

Anette:

Ja så mangler vi igen vores ugentlige Kalundborg Nyt. Nogle gang får vi den slet ikke, andre gange er det kun det halve af beboerne der får. Den skal omdeles tirsdag eller onsdag, det er det der betales for. Så Post Danmark får penge for noget som de ikke overholder - hvad kan man kalde det?

2016-10-12 15:06:59

Rating:
1 af 10

Lene Koch:

Elendig service. Pakke mases ind af postbud ( bilkørende) gennem brevsprække, papiret bliver flået op - manden ringer ikke på til trods for at han kan se ind af vinduet at jeg sidde i stuen. . På venlig anmodning om at slippe for reklamer og henvisning til mærkat på døren gir postbuddet det svar at jeg kan ringe til kundeservice- og vender derefter ryggen til og går. Jeg fortsætter uden held samtalen og spør om det ikke er nok at jeg frabeder mig - face to face. Nej mærkaten er forældet råbes der tilbage . Magen til uforskammet uhøflig uprofessionel betjening skal man lede længe efter!! Fandt sted onsdag d 12 okt kl 15.10. Så kan postvæsnet selv regne ud hvem det er. Opgav at få fat i kundeservice efter ca 10 mins venten i tlf.

2016-10-12 13:14:34

Rating:
1 af 10

Niels Ole Lund:

Mandag den 26. september afsendes levende bier fra leverandør i Skanderborg til mig i Aalborg. Efter aftale med Post Danmark er prøvekuverten sendt som \"Quickbrev\" og tydeligt mærket med stemplet \"Levende Bier\". De nu døde bier modtages her i dag, torsdag den 6. oktober. Post Danmark burde tiltales for dyremishandling - udover inkompetence!

2016-10-06 08:21:45

Rating:
1 af 10

Carsten:

Så blev min stadig stærkere overbevisning bekræftet: Post Danmark ringer ikke på for at aflevere pakken. Nej, de lægger blot en afhentningsseddel i postkassen, for det er hurtigere. Det er et ansvar for både ledelse og postbud. Ikke noget at sige til, det går hurtigt nedad for Post Danmark/Post Nord. Se Kontant på DR1 i aften d. 6/10 kl. 21.

2016-10-06 07:08:03

Rating:
10 af 10

Emil Bandholm Hansen:

Der var godt nok lang ventetid men hele problemet var min egen skyld da jeg havde slettet mailen med mit pakke nr...... rigtig god service hvor der var tid til kunden selvom de var 44 andre i kø

2016-09-28 10:34:16

Rating:
1 af 10

carmen tuero:

Ingen af jeres 2 kundeservice telefoner er operative!!!

2016-09-27 10:00:02

Rating:
1 af 10

Marianne:

Skulle aflevere vigtige breve i postkassen fredag eftermiddag. Står på de 3 opsatte postkasser ved Gentofte Station, at de tømmes lørdag og igen onsdag. Alle 3 postkasser bugner af post, der nærmest vælter ud af brevsprækken. Alle, der har lyst til lidt kreativ adspredelse, kan så let som ingenting, stikke en hånd ind og forlyste sig med at fjerne breve mv. Fuldstændig latterlig sikkerhed,der på ingen måde er et frimærke værd. Og Post Danmark fortjener ikke et eneste point!! (0 point er desværre ikke en ratingmulighed hos Post Danmark......)

2016-09-24 18:07:31

Rating:
1 af 10

Karin Pehrsson:

Jeg har ikke fået svar på: Hvorfor vi har endnu ikke modtaget bridgebladet, det skulle være udsendt omkring 1. september. Jeg ved at det er uddelt i Allerød og Hillerød, men ikke i store dele af Birkerød. Med venlig hilsen

2016-09-18 09:12:11

Rating:
1 af 10

Erling:

Venter på en vigtig reservedel, købt på ebay. Fredag d. 16/9 2016 har postbudet forsøgt at levere min pakke, men da jeg ikke var hjemme lå der en seddel at jeg kunne hente den på posthuset i dag lørdag 17/9 efter 13. Da jeg kommer på posthuset kl 16 leder 3 ansatte efter min pakke i 20 min og de må konkludere at min pakke slet ikke er kommet??? De siger flere kunder i dag har været forgæves forbi dem!!! Jeg Kan ikke ringe til kundeservice, for der er selvfølgelig lukket, når man har brug for dem! I synes måske det er meget at hidse sig op over. Men det er ikke første gang. I er nogle kluddermikler... Jeg prøver igen på mandag... Tidsrøvere er I :((

2016-09-17 14:29:13

Rating:
7 af 10

Magnus:

Uderover den lange ventetid på linjen fik jeg en god service og fik løst mit problem.

2016-09-16 06:43:42

Rating:
3 af 10

Cindie Christensen:

For ca 14 dage siden skulle jeg modtage et brev med indhold i,det er aldrig dukket op. Jeg har ikke andet end bøvl med tinglev post bil, det er stadig galt med at de ikke aflevere til tiden. Det er så fordårligt af dem, jeg kan bli så rasende over dem. Så jeg håber på at få hjælp af jer, for brevet er meget vigtigt. Så jeg håber at brevet dukker op løbet af ugen. Mvh

2016-09-13 13:40:10

Rating:
1 af 10

joan mosdorf:

Det mest elendige firma, det er nu tredie gang mine forsendelser er forsvundet eller fejlleveret, den ene gang blev min pakke udleveret til en person jeg har absolut intet at gøre med, en uærlig person der bare tog imod velvidende at det ikke var hans, og som ikke afleverede pakken til mig, næste pakke blev sendt til et forkert udleveringssted, og i dette øjeblik har jeg en brevforsendelse liggende et eller andet sted. Priserne stiger og stiger, men servicen kan ligge på et meget lille sted!

2016-09-10 11:46:23

Rating:
1 af 10

ralph engels:

Havde bestilt et tandhjul fra daxshop til min knallert, som blev afsendt efterfølgende dag med et track and trace nummer og betalt for levering til døren. post danmark sender mig så besked om at de har afleveret varen til mig på trods af at jeg sad udenfor hele dagen sammen med en kammerat og de har slet ikke været her. Har derefter prøvet at kontakte deres kundeservice i samfulde 2 timer sad jeg i røret og fik mine øregange renset ud af deres reklamebånd uden at der var nogen der tog røret. Så nu bliver sagen politianmeldt.

2016-09-10 05:58:57

Rating:
2 af 10

Sæby El A/S Michael:

Meget hurtig igennem til kundeservice , derfor rating 2, MEN fik mail i morges vedr. 2 pakker at de ville komme idag..bob-bob, ringede ind til kundeservice og fik at vide pakkeposten havde travlt , så de først kommer i morgen, måtte efterfølgende ringe ud til 2 af mine kunder og sige de ikke fik deres reservedele i dag alligevel. Sjovt (ironi) at de kan skrive pakken kommer, men ikke skrive ud at den ikke kommer alligevel. Ikke underligt at der er kommet så mange andre firmaer på banen der leverer pakker.

2016-09-06 13:58:48

Rating:
1 af 10

Lotte:

Efter 10 min venten får man en sur dame, og der er ingen hjælp at hente over at Post DK har afleveret en pakke til mig, på min gamle adresse. De påstår at jeg har skrevet under!! Underligt, når jeg ikke bor der længere... og har meldt adresse ændring for lang tid siden, så de burde kunne se min nye adresse :( :( Møg service, øv altså...

2016-09-05 07:57:16

Rating:
1 af 10

Lene Strøm:

Mage til elendighed...Får besked om at pakken er på vej til leveringsadressen en given dato, men nix...2/3 dage efter oprindelig leveringstid kommer pakkerne...Hele 3 pakker fra forskellige steder på 1,5 uge...Forsinket uden besked...Desuden bliver vores lokal aviser samt postomdelte reklamer heller ikke omdelt i et større område hvor jeg bor. Det er bare ikke i orden...

2016-09-04 12:28:59

Rating:
1 af 10

Henrik Nielsen:

Manglende leveringer. Spørgsmål: Hvorfor har postbuddet ikke avisen med, når han afleverer anden post på samme adresse. Ventetiden er for lang ved telefonen.

2016-09-03 07:29:29

Rating:
5 af 10

Mike Rink Kleist:

jeg har sendt en lille pakke fra Kitsissuarsuit tiæl Tyskland ,skulle lig spørger om den er sendt videre eller er den derover endnu? den blev sendt den 1.august... Venlig Hilsen

2016-08-26 03:50:25

Rating:
1 af 10

Inge:

Det er umuligt at få kontakt til kundeservice

2016-08-23 17:43:15

Rating:
1 af 10

Morten :

Pinlig kundeservice. De kan angiveligt ikke holde en pakke i 1 dag ekstra af \"sikkerheds grunde\"...

2016-08-19 09:47:45

Rating:
1 af 10

Lena:

Brev sendt som Q-brev fra postbutikken i Super Brugsen i Spinderiet Valby onsdag 10/8. Ekspedienten lovede det ville være fremme torsdag d. 11/8 .........men modtager har først fået det 17/8 !!! Har forsøgt at ringe til kundeservice,... efter 10 min ventetid, lagde jeg telefonen på bordet med højtaleren slået til , og efter 30 min uden held tabte jeg tålmodigheden. Aldrig har jeg oplevet SÅ dårlig kundeservice !! LUK POST DANMARK !!!!!

2016-08-18 06:27:16

Rating:
1 af 10

Kevin Sørensen:

De har simpelthen verdens værste kundeservice og er slet ikke interesseret i at hjælpe med sporing af en pakke, som åbenbart er blevet væk for dem .....

2016-08-17 13:13:47

Rating:
1 af 10

Krystof:

et dansk post er bagud , allerede to gange stjal mig en pakke og ikke er interesseret i klagen. fristerne for fremsendelse af rummet , ikke mere dansk post !!!

2016-08-15 10:05:46

Rating:
1 af 10

Ole:

Har i dag fået seddel i postkassen, at vi ikke var hjemme på trods af at vi har været 3 personer på adressen hele den angivne tid. Pakken kan derfor først hentes i morgen efter 13. For øvrigt var pakken lovet leveret i går. 1 stjerne kun fordi pakken ser ud til at være kommet til vores posthus. Dårlig service.

2016-07-27 09:17:57

Rating:
1 af 10

Lasse:

Aldrig har jeg oplevet så mangelfuld/respektløs \"service\"! Ikke engang andre offentlige instanser, nærmer sig samme uduelige niveau! Jeg har absolute intet godt og sige om det her skandaløse \"Firma\"! Godt det snart er slut med PostDanmark - kan man da ihvertfald håbe på!

2016-07-16 08:51:47

Rating:
1 af 10

Petersen:

Hvem skal jeg henvende mig til når postbudet gang på.gang kører på fortovet trods FLERE henvendelser ?? Jeg vil ikke rive grusfortovet og naboen på 86 år KAN ikke. Da det er en klar overtrædelse af færdselsloven og trods flere henvendelser hvor der bliver lovet bod og bedring, så er.mit næste skridt en politianmeldelse

2016-07-15 14:13:42

Rating:
1 af 10

Heine Raabjerg Svendsen:

Så skete det igen igen. Kunne ikke forstå at min pakke ikke var kommet. Ingen blanket i postkassen. Da jeg så gik ind for at se hvor min pakke var henne. Min overraskelse var enorm da jeg så, at den var forsøgt afleveret for to dage sidden. Jeg var godt nok ikke hjemme men det var min datter. Ingen havde ringet på døren den dag. Men det værste er da, at jeg skal forsøge at få min pakke udleveret imorgen uden nogen som helst beviser om at jeg har krav på at få min pakke udleveret. Det er bare ikke godt nok. En anden gang sad jeg hjemme og jeg hørte postbilen holde ude på gaden. På tros af at jeg har kortere til døren en postmanden så jeg ham forlade carporten efter han har sat pakken da jeg var på vej ud til døren. Det skal i stramme op på hvis i skal overleve som post i Danmark. Det er simpelthen respektløs over for folks pakker hvor der kan være for mange tusinde kr. Så stram op eller lad andre der kan yde den servis det kræver for at have tilfredse kunder. Skal give en stjerne i jeres system men det vil være mere rigtig med nul stjerner.

2016-07-14 18:58:57

Rating:
1 af 10

camila:

der er ingen stjerner fra mig... jeg har modtaget en mail om at min pakke ligger i pakkeboksen 7202.i grindstde det er nu fem dage siden jeg modtog den mail. og har stadig ikke modtaget en kode... så jeg kan ikke hente min pakke.

2016-07-10 10:34:53

Rating:
1 af 10

Heintje:

Så er der igen problemer med post danmark sender nogle pakker den 30/6 med quick post som stadig ikke er kommet frem det er sku da ikke meningen man skal finde sig i det og man skal til at sende det anbefalet og betale dobbelt så meget for det. Tænker lidt enten tager de pakkerne eller også bliver de ødelagt. Så jeg vil sige til folk pas på hvad i sender fordi post danmark snyder og bedrager så pas på der ude. P.s Det nytter ikke at ringe til dem fordi det eneste man for at vide er de kan ikke hjælpe dig når det er sendt som brev ring igen om 14 dage. Så lad vær med at bruge jeres tid på det Håber i kan bruge det til noget. 0 stjerner her fra fordi de fra lægger sig ansvaret for alle jeres breve og pakker Få dem sendt med gls lidt dyre men der ved man de får dem til tiden

2016-07-08 16:12:02

Rating:
1 af 10

inger karine Melbye:

Post Danmark KUNDESERVICE - Jeg har tilmeldt Midlertidig Adresse forandring / ikke flytning ,men Ferie adresse til Frankrig . fra 10.06 - 15.09. 2016 . Min familie er bortrejse og naboer holder ferie. Ingen til at omadressere mine breve . Adresse i DK er Allegade 22 3ooo HELSI NGØR Tilmelding blev gjort ONLINE de 27.05 2016 Jeg har ikke modtaget POST/ breve indtil dags dato : 06.07.2016 Det er meget beklageligt ! Dårlig Kunde Service ! Har prøvet at komme igennem pr.telefon, men det bliver for kostbart . derr er kun info.for deres service område.

2016-07-07 13:36:07

Rating:
1 af 10

Charlotte Hjort:

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg rent stjernemæssigt skal vurdere jeres kundeservice. At komme igennem er et rent helvede. Jeg har brugt et utal af timer på at komme igennem. Nogle gange har jeg brugt 3 timer i mobilen på at komme igennem. Til gengæld er medarbejderne som man kommer igennem til yderst venlige og hjælpsomme. Trods det at jeg kan forestille mig at de må få et utal af vrede brugere i røret grundet den ekstrem lange ventetid. Jeg ved at ma kan sende en mail. Men den bliver oftest først svaret flere dage efter.

2016-07-05 09:43:36

Rating:
1 af 10

Lorenzo linca :

Jeg har ventet i 10 minutter og jeg har ikke fået noget at vide om ventetid eller om jeg skal snakke med nogen??

2016-07-05 09:12:38

Rating:
1 af 10

Kenny matthiesen :

Har igen prøvet og sende noget som i har totalt smadre alt o pakken er totalt ødelagt i skuffer igen og igen men kan man få en form for erstatning nej nej overveje om jeg nogensinde har lyst til at bruge jeg igen sur meget sur smily her fra ????

2016-07-03 11:46:20

Rating:
3 af 10

Kurt Sander Olsen:

Jeg skal have adresseændring vedr. min mors død. post bliver omadresseret til mig (søn) som er bobestyrer. Dvs. Således at evt. vigtig post ikke går fortabt. Kan i sørge for dette. Ps. Jeg har prøvet at gå ind med mit nem idé, men der ser det jo ud som jeg skal flytte. Og min mor som blev 94 år, har aldrig brugt dette. Hermed hører jeg gerne fra jer. Med venlig hilsen

2016-07-01 23:52:36

Rating:
1 af 10

Mette:

Ja, har ventet i ca. 25 min. og orker ikke længere !!! A-post tager åbenbart 4 dage om at nå fra Varde til Odense - passet nåede derfor ikke frem i tide og et nyt måtte laves og BETALES - ingen erstatning fra PostDanmark. Det er da vist dårlig service :-(

2016-06-29 11:19:21

Rating:
4 af 10

Elisabeth Espedal:

A brev sendt 2016 efterlyses, da detr endnu ikke er kommet frem til ovennævnte adresse. Brevet er sendt fra Føtexposthus i Hillerød. Kan I hjælpe mig med at finde brevet - eller er det blot blevet væk i al rodet hos Post Danmark. M.V.H.

2016-06-27 09:14:33

Rating:
1 af 10

Peter Schmidt :

Spark ledelsen ud af Post Postdanmark og luk det .... det er et fuldstændig ubrugeligt selskab til noget som helst.... jo de er gode til at lade alt forsvinde ... luk det nu

2016-06-22 13:25:22

Rating:
7 af 10

Hanne:

Jeg har lige været igennem til kundeservice, bortset fra de 10 min jeg ventede på at komme igennem, var det en super sød og hjælpsom dame jeg fik i røret.... Er sikker på de gør hvad de kan for at betjene os alle hurtigst muligt :-)

2016-04-21 13:44:00

Rating:
1 af 10

Em:

Noget af det værste der findes! Fredag d. 15 har de forsøgt at levere min pakke, men da jeg ikke var hjemme lå der en seddel at jeg kunne hente den på posthuset mandag efter 13. Da jeg kommer på posthuset mandag kl. 14 får jeg at vide at min pakke slet ikke er kommet??? Jeg ringer til kundeservice der intet aner og er fuldkommen blanke, han fortæller mig at han ringer mig op indenfor 20 min så han kan snakke med posthuset. efter en time er stadig ikke blevet ringet op, og jeg vælger igen at ringe og vente i den lange kø IGEN IGEN! Så fortæller den nye kvinde mig over telefonen at min pakke står scannet ind fredag kl 17, men når vi tager på posthuset er min pakke der ikke? Hvad er det for et latterligt firma der ikke kan passe ordenligt på vores pakker!!!!!!! Jeg bliver ringet op i dag og får fortalt at min pakke nu er væk og de leder efter den? Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man skal opleve så meget skidt fordi i ikke kan finde ud af deres arbejde!

2016-04-19 11:44:00

Rating:
1 af 10

Leila:

Aldrig har jeg oplevet dårligere service end hos Post Danmark, en fødselsdagsgave nåede aldrig frem samt A breve er 5 dage om at nå frem trods enorm dyr porto, jeg skrev og fik en mail at jeg ville modtage svar indenfor 5-8 dage efter 3 uger forsøgte jeg at ringe men fik konstant en tlf. svare det forsøgte jeg 4 gange uden held nu er det 3 måneder siden og stadig uden svar, de kan ligeså godt nedlægge sig selv, med den uansvarlighed over for kunderne kan man ikke drive virksomhed.

2016-04-07 05:38:00

Rating:
1 af 10

Pernille :

Har samme oplevelser som alle andre herinde. Pakker bliver forsinket, selvom man får en mail/sms om, at de vil komme. Pakker bliver lagt i garagen, selvom vi ikke ønsker, at posten lægger dem, hvis vi ikke er hjemme, da vi bor lige ud til en meget befærdet vej. B-post bliver leveret et par dage efter afsendelse til nogle familiemedlemmer, mens der går fem dage til andre, selvom alle bor i samme by. Og nyeste oplevelse er så, at jeg har bestilt noget over nettet, som blev afsendt med A-post og derfor skulle komme dagen efter. Jeg bestilte torsdag, i dag er det tirsdag, og jeg har stadig ikke modtaget det. Det pågældende firma er også meget trætte af Post Danmark, da det er sket flere gange. Jeg har opgivet at ringe til Post Danmark, da jeg ikke gider at sidde halve eller hele timer for at komme igennem.

2016-04-05 07:41:00

Rating:
2 af 10

carsten:

Magen til dårlig service skal man da lede længe efter, modtager en sms om at min pakke bliver leveret d. 31/3 2016 men pakken kommer ikke, den er forsinket en dag påstår postdanmark, det bliver de ved med at skrive 3 dage i træk og når man ringer til deres kundeservice får man bare en historie fra de varme lande og ingen hjælp til at løse mit problem med at fremskaffe min pakke som skulle bruges til gave på 2 dagen. magen til ansvarløshed er total værdiløst i et kundeservicecenter og må sige servicen er helt i bund og kan kun opfordre til at bruge et andet pakkeforsendelse firma, for postdanmark er bundutroværdig, sidder stadig d. 4/4 2016 og venter på min pakke :(

2016-04-04 13:52:00

Rating:
1 af 10

Michael:

Et rigtigt l.... firma som aldrig levere pakker til tiden!! Kan absolut ikke benyttes hvis man skal have pakker frem til tiden!!

2016-03-19 09:23:00

Rating:
1 af 10

Henrik :

Det er total dårlig kundeservice. Og ikke mindst er deres omdeler elndige. Havde bestilt noget, og så bruger jeg track&trace. Og de siger den skulle være forsøgt lev kl 7.34 Sidder hjemme på tidspunktet og der ligger ingen forsøgt Levring seddel i post kassen. Og ikke mindst ventetiden til kundeservice. Har ventet i ca 35min nu Det er simpelthen for dårligt. I burde skamme her Post Danmark / post Nord

2016-03-17 08:52:00

Rating:
1 af 10

Merlot Tours:

Er kun enig med de dårlige anmeldelser. Utroligt at man kan vende ryggen til sit marked på den måde. Den onde cirkel er i fuld rotation: Højere takster, tidligere tømmetider på postkasser, færre postkontorer og salgssteder. Ingen kontaktmulighed på oplysningen, som bare plaprer reklamer af i en hast, som bare irriterer yderligere. På nationens vegne er jeg dybt beklemt over at have denne følelse og oplevelse af Posten, som dog for bare få år siden var meget bedre.

2016-03-10 12:33:00

Rating:
1 af 10

ANN:

Elendig kundeservice. Ingen tager tlf. ingen oplysning om kø.nr. Det eneste man får i røret er en båndoptager der gentager det samme L%%& i en uendelighed

2016-03-02 11:00:00

Rating:
1 af 10

Jeppe :

Den nok dårligste i dk. 25 min ventetid pr telefon, og virkelig dårlige folk man får i røret.

2016-02-17 16:33:00

Rating:
1 af 10

Per Horne:

absolut ingen service. Den såkaldte service telefon er en båndoptager der afspiller reklamer for post danmark

2016-02-16 07:39:00

Rating:
1 af 10

Sigurbjörn Ari:

Worst customer service I\'ve ever encountered.

2016-02-15 13:58:00

Rating:
1 af 10

Adrian:

Jeg har siddet og ventet på Post Danmarks kundeservice i over 20 minutter nu. Den samme båndoptager kører på repeat. Hvad sker der!!!!?? Jeg har en vigtig pakke på vej og det er den service de tilbyder!!!????

2016-02-15 08:46:00

Rating:
1 af 10

Annie Jensen:

Jeg har i dag siddet i 1 time og 10 min. og ventet på at en medarbejder fra Post Danmark skulle tage telefonen. Jeg har opgivet og i stedet for kontaktet dem via mail. Stor var vi forbavselse da jeg havde sendt mailen og der stod de havde modtaget den og ville svare indenfor 6 - 8 dage. Hvad sker der? Det er bare ikke i orden Forstår godt folk vælger andre løsninger.

2016-02-08 08:33:00

Rating:
1 af 10

conny:

man venter paa kundeservice i evigheder, uden at vide hvor i køen man befinder sig

2016-01-25 12:38:00

Rating:
1 af 10

Christian Grande:

Man prøver at ringe i 5 dage, men der er ingen der svarer - kun en der giver beskeder. Har siddet i op til 15 minutter. Lad være med at kalde dette kundeservice.

2016-01-15 10:19:00

Rating:
1 af 10

Gitte Høegh:

Elendig betjening. Svarer ikke, når man ringer.

2016-01-04 09:17:00

Rating:
1 af 10

Gitte Olsen:

Det er umuligt at få kontakt til kundeservice, en tlf.svarer kører bare derudaf.

2015-12-09 13:33:00

Rating:
1 af 10

Hasse egelund nielsen:

Jeg venter en pakke som burde være her idag men jeg mangler 1 dansk pakkenummer og har fået besket på at ringe til postdanmark på nr 70 70 70 30 for at gå det Danske pakkenummer men når jeg ringer på dette nummer er der bare musik og en stemme der siger det samme og det samme. Jeg har siddet og hørt på dette lort i 15 minutter og båndoptageren gentager sog selv gang på gang det er FANDEME IKKE iorden der MÅ være en personlig betjening til den pris Postdanmark tager for at sende pakker

2015-12-08 12:30:00

Rating:
1 af 10

Hans Bentin:

Telefonventetid uden ende, intet kø-nr.

2015-12-04 13:54:00

Rating:
1 af 10

Anits sørensen:

Svarer ikke. Vente, vente

2015-11-23 10:22:00

Rating:
1 af 10

Susanne Strue:

Nu har jeg i fire dage prøvet at komme i kontakt med Post Danmark på tlf.: 70707030, som skulle svare dagligt (undtagen søndag)..... men KUN en telefonsvarer der fortæller, hvordan du kan følge din pakke osv. ... INGEN personlig betjening. Problemet er, at jeg mandag d. 16. nov. sendte et brev fra Føtex Eternitten i Aalborg, som skulle sendes til Kærby, Aalborg. Brevet er ALDRIG kommet, og der går stadig en lille pige på syv år rundt og venter. Det er nu tredje gang, at jeg sender et ret betydningsfuldt brev, som ALDRIG kommer frem !!! Nu nærmer julen sig, og så er det det, at jeg spø\'r: \" TØR jeg og andre stole på Post Danmark\" ?????

2015-11-21 09:38:00

Rating:
1 af 10

Pia Nan Jensen:

Postomdelingen i odense er under al kritik. Der er ingen kontinuitet. Nogle pakker og breve kommer som de skal. Andre tager 1 uge eller mere. Pakker sendes frem og tilbage mellem postcentre (track and trace)

2015-11-11 12:10:05

Rating:
5 af 10

Sussie Christiansen:

Hvorfor modtager jeg aldrig tilbudsaviserne, mine naboer gør, jeg har aldrig afmeldt dem.

2015-11-02 09:39:19

Rating:
5 af 10

Tom Cort Jørgensen:

jeg vil gern vide hvor er min Pakke trak nr cc609814255dk fra Ishøj til Thailand og skulle være sendt den 22/10 til Thailand og jeg har ikke fået den inu hvor er den

2015-10-31 15:17:53

Rating:
1 af 10

Svendsen:

Direktionen Post Danmark vanvittigt over for os kunder, nu igen en kæmpe stigning på porto, til næsten det dobbelte, enu en gang, i mister mig som stor kunde, når kundekredsen nu igen bliver halveret, bliver portoen så 40 kr pr brev, i ødelægger det for jer selv, ved at gå den forkerte vej, at straffe de trofaste kunder der er tilbage, Det her i enu en gang laver er døds stødet, har selv sendt breve hver eneste dag Det er stoppet øjeblikkelig mvh Familien Svendsen

2015-09-30 09:24:00

Rating:
1 af 10

Jan Frandsen:

Nu må det være slut, det er nu 2 gange på en uge jeg sender post og det kommer ikke frem, kan man virkelig ikke stole på jer, og at i sørger for at folks post kommer frem ? Det er jo en falit ærklæring. Mvh. Frandsen

2015-09-07 13:35:00

Mere info om Post Danmark

Selvom den digitale kommunikation eksploderer i takt med udbredelsen af e-boks, e-mail, sociale medier og sms, sendes der stadig mange millioner breve og pakker med postvæsenet. Antallet af breve falder drastisk, men antallet af pakker er til gengæld stigende. Det hænger i høj grad sammen med, at det offentlige og større virksomheder sender breve til vores e-boks, men samtidig køber vi mere og mere på nettet, og varerne bliver sendt til os med pakkeposten.

I Danmark har vi fragtfirmaer som for eksempel GLS, Bring og UPS, men den suverænt største aktør på markedet er fortsat det statsejede Post Danmark A/S. Vi får hver dag leveret reklamer og breve af mænd og kvinder i de postkasserøde jakker, og de cirka 7.000 postkasserøde postkasser står over hele landet. Post Danmark er et datterselskab til det svensk-danske PostNord AB, hvor den svenske stat ejer 60%, og den danske stat ejer 40%. Dog har de to lande fordelt stemmeretten 50/50, så begge lande har lige stor indflydelse på driften i PostNord og dermed det danske Post Danmark A/S, samt det svenske Posten AB.

Post Danmark kæmper for at imødekomme vores voksende internet-kultur. Skal du sende et brev, kan du nu bl.a. købe porto online på Post Danmarks hjemmeside. Du kan enten få en kode, som du selv skriver på konvolutten, eller du kan printe labels ud med portokoder samt med eventuelt et billede eller logo. Skal du kun sende et enkelt brev, kan du købe en enkelt kode. Virksomheder har stempelmaskiner for at lette frankeringen - nu er det næsten lige så nemt for private. Du kan også designe og skrive dit eget postkort, takkekort eller julekort. Du tilføjer nemt modtagernes navne og adresser, og Post Danmark trykker og sender postkortene ud. Det hele fås til en fast lav pris, der inkl. porto i de fleste tilfælde er billigere, end hvad du hos andre virksomheder skulle betale for selve kortet ekskl. porto. Vil du gerne være Danmarks nye postkortforsendelsesmester, kan du hente Post Danmarks postkort-app, så du altid lige kan sende et postkort, mens du sidder i bussen eller venter på toget. Det er både nemt og billigt, og det bliver en smule mere personligt end en mail. På Post Danmarks hjemmeside kan du selvfølgelig også finde en masse relevante informationer. Venter du eksempelvis på en pakke, kan du søge efter

Post Danmark kundeservice

Er du på Post Danmarks hjemmeside for at finde et telefonnummer, er det ikke den nemmeste information at finde. Noget kunne tyde på, at Post Danmark sætter pris på, at du ringer så lidt som muligt. Vi vil gerne hjælpe dig – nummeret er 70 70 70 30. Til gengæld har Post Danmarks kundeservice gode åbningstider. De sidder nemlig klar ved telefonen alle hverdage kl. 08:00-17:00 samt lørdage kl. 09:00-14:00. Ønsker du at skrive i stedet for at ringe, kan du også sende dem en e-mail, men du kan ironisk nok ikke kontakte deres kundeservice pr. brevpost. Vi kigger også gerne på kundernes bedømmelser, og her må vi konkludere, at Post Danmarks service er i rigtig god form. Langt de fleste har positive oplevelser med Post Danmark og beskriver generelt deres service som hurtig og præcis.