Kontakt Oister.dk Kundeservice

Find information om Oister.dk kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for Oister.dk kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for Oister.dk kundeservice og support

Hjemmeside

Telefonnumre:
70 31 30 70

Mandag: 13-16
Tirsdag: 13-16
Onsdag: 13-16
Torsdag: 13-16
Fredag: 13-16
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: Oister.dk kundeservice




Andre folks rating for Oister.dk Kundeservice

Rating: 4 Total: 54 stemmer

Anmeldelser af Oister.dk kundeservice (16)

Rating:
10 af 10

Helle Brandt:

Vi skal i dag skifter vores mobil aBB. Vi kan ikke få SIM kortene til at virke, dvs. at vi ikke kan ringe ud, eller modtage opkald. Venligst hurtig hjælp fra jer. Mvh

2022-10-03 11:20:35

Rating:
5 af 10

Dethie thioye:

Hej skyle nogne penge men desvaere har miste mit dankort og har spaere den Jeg skal nok betale nar jeg fa mit nyt dankort max i naes uge mig dt telefon tak

2022-04-28 06:25:42

Rating:
10 af 10

Joen Hyldelund:

Er ikke helt klar over om dette er den rigtige vej, men jeg prøver: Er det muligt at få tildelt en ny PIN-kode & en ny PUK-kode??? Desværre er sedlen med mine koder, ved et uheld, røget med i markuleringsmaskinen, og nu vil min TLF have indtastet PUK-koden, så jeg har ikke mulighed for at ringe!!! M. v. h.

2022-01-30 08:15:01

Rating:
1 af 10

Ulla Duchwaider:

I rykker for et ikke eksisterende abbonement

2022-01-10 10:44:42

Rating:
10 af 10

Ali Amer Chahrour :

Mit simkort er går i stykker den virker ikke ,jeg vil gerne bestille nyt Sim kort tak

2021-11-15 12:21:41

Rating:
9 af 10

David MIntz:

Fint service men lidt langsom nogle gang men altid meget venlig. Mvh David Mintz

2021-05-21 06:44:56

Rating:
3 af 10

Grete Thomsen:

Hvordan får jeg de penge der står på mit Oister når jeg har flyttet abonnement til andet selskab. Det drejer sig om 100kr

2021-02-22 16:45:36

Rating:
10 af 10

Michael Niemann-Nielsen :

Ville bare opsige mit abonnement, kun få minutters ventetid for at komme igennem. Høflig og neutral betjening, bare lige et par kontrol spørgsmål for at sikre identiteten, så blev opsigelsen registreret til førstkommende måned. Ingen dikkedarer så var den ged barberet. Hurtigt, effektivt og professionelt. ????????????

2021-02-17 12:27:30

Rating:
1 af 10

stig richard hansen:

Mit betalende dankort blev spærret ved en fejl. Selvom jeg skrev til jer og fortalte om hændelsen valgte I alligevel at lukke min telefon og pålægge mig et gebyr ved åbningen, når det sker. Elendig kundepleje er så det, der kendetegner Oister. Jeg vil tale dårligt om Oister til alle, der gider at høre på det.

2020-12-29 16:09:13

Rating:
6 af 10

Isobel Beacom Andreasen:

jeg er igang med at flyte mine Mobil telefon til et andre selskab men det sim kort nr passer ikke til telefon. Kan du send mig det rigtig nr. jeg har telefon nr 21436571. Tak Vi har haft en dele correspondance men fik iingen ting til hjælpe mig med indkoming calls. Tak ffor deres hjælpe men jeg har lige vært lidt uheldig.

2020-06-16 13:57:21

Rating:
3 af 10

Annette Jensen:

hej et spørgsmål. Når jeg betaler min regning i morgen bliver den så åbnet med mine data samtidig? hav en god dag.

2019-08-29 13:43:26

Rating:
5 af 10

Marco Buscetti Castro:

Hello my partner bought from you the internet services. But now the cable from the router is broken. Can you send me a new one? Model is: HUAWEI INPUT: 100-240 V 50/60 Hz, 0.5A OUTPUT: 12.0V Thank you so much

2017-10-05 13:15:54

Rating:
1 af 10

Peter a hansen :

Hej . Jeg er godt træt af jers dårlige telefon service. Så man ikke kan komme i kontakt med jer . . Jeg kan se at i har trukket 460 kr . Og det er på ingen måder okay . Når aftalen var at der skal trækkes 3 × 119 kr er i alt 357kr . . . Jeg vil have mine penge tilbage og vis problemet ikke bliver løst . Trækker jeg mine 3 familie medlemmer ud af jers tele selvskab . . Jeg vil have en forklaring Mvh

2017-06-07 09:52:51

Rating:
4 af 10

INGE-LISE ANDERSEN:

SEND MIG ET NYT SIN KORT DA MIN TLF. IKKE VEL GODKENDE DE TAL DER STÅR .HVERKEN SIN KODE ELLER PUK. SÅ JEG KAN DERFOR IKKE BRUGE MIN TLF. OG JEG LIGGER SYG OG HAR DERFOR BRUG FOR EN TLF. SÅ SEND MIG ET NYT SIN KORT.TAK. MED SAMME NR.

2016-12-06 09:17:26

Rating:
3 af 10

Frederik Frederiksen:

Billige priser ja men kundesupport og dækningsområde er AAAALLLLTTT for dårlig! ! På en god da i en storby har man 4g ellers er det egde eller nærmest kun gsm net Jeg kan ikke anbefale oister

2016-11-02 07:27:45

Rating:
6 af 10

Ane Birthe Krogstrup:

Jeg har fundet mit simkort. Så i skal ikke sende mig et nyt. :-D ?

2016-07-04 08:12:56

Oister kundeservice Oister.dk

I 2008 blev OiSTER etableret som lavprisselskab med fokus på Mobilt Bredbånd. I dag tilbyder OiSTER både billigt Mobilt Bredbånd og Mobiltelefoni. Grundlaget for OiSTER har altid været, at det skal være nemt og billigt at være kunde hos OiSTER. Det forsøger de at leve op til hver dag - og derfor benytter OiSTER sloganet 'Bedst til prisen'. OiSTER er ejet af Hi3G Danmark Aps. OiSTER er et 100% online teleselskab, og har ingen fysiske butikker. Du handler derfor udelukkende online på oister.dk. Du kan kontakte OiSTER kundeservice på 4 måder: På chat, Facebook, email og telefon.