IKEA Customer service

Find information about IKEA Customer service. It's easy to find phone numbers, opening hours and reviews for IKEA customer service and support.

Monday:

09:00-20:00

Tuesday:

09:00-20:00

Wednesday:

09:00-20:00

Thursday:

09:00-20:00

Friday:

09:00-20:00

Saturday:

09:00-18:00

Sunday:

09:00-18:00

Your rating for: IKEA Customer service

Other people's rating: IKEA Customer service

Rating: 2.5 Total: 39 votes

Reviews for: IKEA Customer service (13)

Rating:

1 of 10

2023-11-06 15:35

Jens Bostrup

Umuligt at komme igennem. Har ventet 90 minutter nu.

Rating:

9 of 10

2022-01-11 09:48

Jens Ejvind Nielsen

Mit medlems-nummer 6275980136027665981 (Ikea Family) Dette er min nye e-mail adresse Venligst

Rating:

1 of 10

2021-12-08 19:48

Knud Ahm

Kunddeservice må betyde at man reagerer på førsøg på kontakt fra kunder. Detgør IKEA kundeservice åbenbart ikke. Så er det vel bare at henvende sig til forbrugerombudsmanden og anmelde IKEA som et af de mange fidusfirmaer der florerer med falske kontaktoplysninger og faske forretningsbetingelser.

Rating:

1 of 10

2021-09-21 11:31

Tommy

Tiden for at snakke med en medarbejder er uhørt - to gange har jeg nu gået væk fra melodi og den ringede men efter 6 ring gik den tilbage til den fjollede melodi som bare hører i ring ....

Rating:

3 of 10

2021-06-27 11:09

Hanne Sauer

Hej IKEA Har spørgsmål om, om i har den grå plys elefant (pude) 60cm i LYSERØD? - og hvad den koster? Hilsen Hanne Sauer, Brande 27.06.2021

Rating:

1 of 10

2021-05-16 10:33

Gert Jensen

"Vi vender tilbage indenfor 5 hverdage" det er jo så ikke rigtigt. Vi rykkede for svar efter 8 dage, fik en mail med ønske om yderligere oplysninger og få døde kundeservice. Ikea kundeservice - det ville være en god ide

Rating:

1 of 10

2021-05-05 17:49

Henriette Felicia Holmgaard

Tlf svarer siger jeg har ringet uden for åbningstid... som er til kl 20

Rating:

1 of 10

2021-02-02 13:53

Lena Storch Hundsdahl

Vi har købt en masse varer blandt andet en ny seng til vores datter. Desværre mangler der en kasse. Det er nu en uge siden, jeg har mailet og ringet (det er umuligt at komme igennem på telefon). Vi har en datter der sover på gulvet, da den gamle seng er solgt, da den jo ikke skulle bruges mere. Desværre er det ikke muligt at samle andet end skufferne, og dem sover man ikke godt i ???? Vi håber stadig på at kunne få kontakt med kundeservice, så vi kan finde ud af hvad vi skal gøre for at få den manglende kasse...

Rating:

1 of 10

2021-01-29 13:09

Jesper Elkjær

IKEA kundeservice er om muligt den dårligste kundeservice man kan opleve. Chatten er lukket, telefonen det samme og mail findes ikke. Den ene dag kan man få leveret til døren, den næste dag ikke. Man kan kun hente varen i et meget snævert tidsrum, så det er faktisk umuligt for mig at gennemføre min handel. Jeg tænker at jeg ikke er den eneste og at IKEA derfor må gå glib at en enorm omsætning i en tid hvor de burde leve af online salg. Det forstår jeg simpelthen ikke. Her er der godt nok forbedringspotentiale.

Rating:

1 of 10

2021-01-08 06:28

Tenna

På ingen måde muligt at komme igennem pr telefon her 4 dage daglige forsøg.

Rating:

2 of 10

2021-01-03 19:01

Peter LAZAR

Dear Sirs, On 23rd December I bought online an IKEA Gift Card for an amount of 1.000 DKK. I wanted to give it to my son for Christmas who will move to Denmark from Sweden in a few weeks. My bank account has duly been debited, however, I have not received the virtual card into my mailbox. Payment was succesful, I paid by my MasterCard issued by Erste Bank Hungary. I am ready to send the evidence of payment: the debit advice of the countervalue of DKK 1.000 which is 49.077 HUF. Could you help me, what can I do now? Please investigate the matter! Your kind assistance would be appreciated. Best regards,

Rating:

1 of 10

2020-12-20 10:42

Lita Vendner Clausen

Ganske forfærdelig kundeservice Ikke bare er det umuligt at komme i kontakt Den lille dims jeg skulke have tilsendt er heller ikke kommet... nu 2 uger efter reklamationen ... og en meget ubehagelig oplevelse fra medarbejderens side og ja posten har været her 2 gange... det er virkelig en ærgerlig oplevelse... står stadig med et vitrineskab der ikke kan blive færdigsamlet...skam jer....

Rating:

1 of 10

2020-05-02 12:10

Nina Henriksen

jeg har netop ventet i telefonkø i over to timer for at komme i kontakt og arrangere ny levering af min seng, da der åbenbart har været problemer med den aftalte levering. Jeg kom IKKE igennem efter to timer og har derfor nu valgt at lægge på uden at kunne lave en ny aftale. Det er under al kritik at jeres kundeservice er så dårligt organiseret og at I påfører jeres kunder at spilde deres tid på den måde.

Similar Companies

Mg Shoes

Find information about Mg Shoes customer service.

RedOffice Kontorsupermarked Esbjerg

Find information about RedOffice Kontorsupermarked Esbjerg customer service.

Udlejningsejendommen Bjerrevej

Find information about Udlejningsejendommen Bjerrevej customer service.

Powerart

Find information about Powerart customer service.

Kalø Slotsruin

Find information about Kalø Slotsruin customer service.

Spiseriet 8000 ApS

Find information about Spiseriet 8000 ApS customer service.

Bredballe Kirke og Kirkegårde

Find information about Bredballe Kirke og Kirkegårde customer service.

Boll Ole

Find information about Boll Ole customer service.

Liselængen

Find information about Liselængen customer service.

Dige Lavpris A/S

Find information about Dige Lavpris A/S customer service.

captcha_background