Kontakt EasyPark Kundeservice

Find information om EasyPark kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og ratings for EasyPark kundeservice og support.

Telefonnummer og åbningstider for EasyPark kundeservice og support

Hjemmeside

Telefonnumre:
70 22 12 08

Mandag: 08:00-16:00
Tirsdag: 08:00-16:00
Onsdag: 08:00-16:00
Torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-15:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket

Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!

Din rating for: EasyPark kundeservice




Andre folks rating for EasyPark Kundeservice

Rating: 4 Total: 15 stemmer

Anmeldelser af EasyPark kundeservice (13)

Rating:
1 af 10

Lizette Jørgensen:

Hej Jeg bor på Strandlodsvej 27d 2300 Kbh. S. som er inde i et stort boligkompleks. Min mor har handicap skilt og skal på besøg hos mig. Der er forskellige områder inde i boligområdet, hvor der det ene sted fremgår tydeligt, at der er tale om privat handicapparkering, og der derfor skal købes billet til parkering. Det er dog ikke muligt at finde de parkeringspladser i jeres app og dermed ikke muligt at købe billet. Et andet sted derinde er der markeret handicapparkering, men det fremgår ikke om der er tale om privat eller offentlig parkering. Det fremgår heller ikke man skal betale som der gør på de andre. Jeg kan derfor ikke helt gennemskue om hun må holde derinde eller ej eller om det hele er privat eller en del af det er offentligt. Kan i hjælpe mig? Der kommer masser af andre parkeringsmuligheder frem i området og på Strandlodsvej, men det er netop dem inde i selve boligkomplekset jeg er i tvivl om

2022-08-13 10:51:03

Rating:
1 af 10

Ferdun yuksel Kyorov :

hej  vi var i zoologisk have i søndags vi efterlod vores bil i parken og købte en billet til 20 kr men der bliver hele tiden trukket penge på mit bankkort 500 kr blev trukket på 3 dage min bil nr DA36732 Tak  Hilsen

2022-06-21 21:31:04

Rating:
2 af 10

hans dal:

I har trukket på min konto den 7.april kr. 1020. Jeg mener ikke, at I har haft mandat til at trække på min konto. Referencenummerer er: 9605620960 Så jeg udbeder mig en forklaring, da jeg eller må gå videre med sagen. venlig hilsen

2022-05-06 16:24:03

Rating:
3 af 10

Kaj Bitsch:

Hej med jer. Det drejer sig om min kones søster som pludselig får sms på sin tlf. om en rykker, deres bil har nr BM 84533 og hun har ikke fået opkrævning på nogen p afgift. Hun kan ikke finde ud af noget på internet og kan ikke ringe til jer. Jeg håber at høre fra jer mvh

2022-04-19 10:13:57

Rating:
6 af 10

kim Dahlberg:

Der står i min App, at jeg har en ONGOING PARKING ved Hørsholm Midtpunkt - Begyndt 16:08 - Hvilket ikke er korrekt - Jeg kørte ind ca. 15:20 og jeg forlod parkeringspladsen kl. ca. 16:08. Der står, at de første 2 timer er gratis og, at når man exiter parkeringpladsen, så registreres det ved et kamaera; MEN hvorfor står der så, at jeg har en ON GOING parkering...? Vær venlig at rette denne fejl og bekræft ASAP, at jeg ikke holder parkeret på parkeringspladsen - bare så I ikke afkræver mig et parkeringsgebyr. På forhånd tak for et hurtigt svar

2022-04-09 14:56:10

Rating:
1 af 10

Britta Enna:

Jeg har i dag parkeret på den blå planet, d.3 februar 2022. Der står at parkering automatisk afbrydes når jeg kører ud. Dette sker ikke. Jeg holdt der i 3 timer. Reg. Nr AP15021. Jeg har ringet et utal af gange, men uden held , hvor er det øv. Hvad gør man for at afslutte denne parkering ?

2022-02-03 13:40:01

Rating:
4 af 10

Nikolai:

30.01 parkerede jeg i Fisketrovet (kameraparkering), og kan stadig ikke slå parkering fra i appen

2022-02-01 08:14:02

Rating:
3 af 10

Per Støvring:

Jeg var på besøg i dag d.20.11 på den Blå Planet med mit barnebarn. Jeg anvendte Easy Park app. og den noterede ankomst kl. 10.47. Jeg noterede mig, at jeg ikke skulle gøre noget hvad angår hvornår vi skulle forlade Den blå planet, da bilens nummerplade automatisk ville blive fotograferet, og derved fastslår hvornår vi forlader stedet. Vi var der ca. 2 timer, men da jeg kom hjem, så jeg på mobilen, at vores parkering stadig var aktiv?? Bilens nummerplade er BV 86 596 mvh

2022-01-20 15:54:36

Rating:
3 af 10

Humac:

Kunde nr 17059 - Vil skal have afmeldt Kim Kanstrup fra denne aftale. I må gerne sende en mail og bekræfte det er gjort. Men venlig hilsen

2022-01-06 08:41:53

Rating:
5 af 10

Poul Møller:

Vi har fået en opkrævning fra Securitas på AK91578, hvor vi har parkeret den 26-11-2021 kl 15,56,41 til 19,01,02 vi har easypark, så kan ikke forstå, det ikke er blevet trukket automatisk Med venlig hilsen

2021-12-03 12:34:42

Rating:
3 af 10

Tove Holm:

I lørdags parkerede jeg på plads 4340, stillede min skive, da jeg to timer efter kom ned stod der at jeg skulle betale for to timer, det samme skete forrige week-end. Tidligere har jeg fået at vide, at parke- ringen var under 2 timer, det kostede nul kroner. Hvad har jeg gjort forkert? Begge gange har jeg været der under de 2 timer. Mit. registreringsnr. er VK.43.707. mvh.

2021-11-07 18:49:38

Rating:
1 af 10

arne rasmussen:

Hej jeg spørger til parkering med nummerplade scanner hvor di findes i odense jeg har fået bekreftelse om at min bil re registeret BW84155 når jeg ser der er kameraovervogning på banegårdsenteret /klosterbakken gælder det så ogse parkering hos jer

2021-10-08 10:23:38

Rating:
8 af 10

Randi Zürek:

Hej. nummerpladen AV47402.. Har ringet til CITY p. Tirsdag formiddag, hun sagde at jeg skulle klage... Jeg har fået en p bøde, jeg har sat tiden på appen , men jeg har sat den på desværre på (KØGE kommune) da jeg ikke er så god til engelsk, kan jeg ikke klage på min mobil/appen, den vil ikke ændre til dansk, jeg har parkeret bag haverne skriver p vagten, på appen kan man se at jeg har betalt for at parkerer i Køge , 13-14 kr., da jeg har betalt vil jeg jo ikke have en bøde, jeg håber at I vil trække den tilbage, Pvagten er CITY parkeringsservice, på min app har jeg parkeret kl 1203 og p vagten har skrevet 1204-1207, måske er appen ikke registreret endnu før p vagten kunne se dette, så vi har lige vendt ryggen til, jeg ser frem til at høre fra jer. VH Randi

2021-05-26 19:54:34