Telefonnummer og åbningstider for CBB Mobil kundeservice og support
Mandag: | 8:30-16:00 |
Tirsdag: | 8:30-16:00 |
Onsdag: | 8:30-16:00 |
Torsdag: | 8:30-16:00 |
Fredag: | 8:30-16:00 |
Lørdag: | |
Søndag: |
Hvis alle oplysninger ikke er opdateret? Hjælp os med at opdatere!
Anmeldelser af CBB Mobil kundeservice (6)
6 af 10
Haagen Riis:
Nyt medlem, men kan ikke ringe ud Har isat mit sim kort og indtastet PIN kode, men telefon viser "ingen tjeneste"
2023-02-16 12:01:29
3 af 10
Johnni Karas:
Hvorfor har jeg ikke noget signal kan jo ikke betale da tlf er lukket for udgående opkald ring mig venligst op vigtigt
2021-11-03 13:11:45
10 af 10
Anne Grethe Landbo:
Vi har fortrudt flytningen af vore abonnement på 61303946 og 30493282 Venlig hilsen Hører gerne fra jer om I kan nå at bremse flytningen
2020-08-31 14:13:05
9 af 10
Torkil Mølgaard:
Hej Jeg undrer mig over mit forbrug af data. Pt oppe på 803,03 MB her i september, heraf 2,54 MB data Facebook. Jeg er på husets Wi-Fi hele tiden. Selv om natten, medens jeg sover, bruges der tilsyneladende data. En anden detalje. Jeg er slet ikke bruger af Facebook. Håber I kan hjælpe med en forklaring. Vh
2019-09-28 13:42:55
1 af 10
christian hansen:
Kundeservice må kun have en enkelt medarbejder, telefonkøen taget i betragtning. Jeg har aldrig oplevet noget lignende, og jeg har siddet i mange telefonkøer hos mere \"populære\" services. Hvordan kan jeg (og andre kunder for den sags skyld) i et forsøg på at kontakte jer være HHV. nr. 10 og 13 i en i forvejen meget langsom kø?? Man kommer jo vitterligt ALDRIG til.. Jeg tænkte først at det måtte være pga sygsom eller måske noget ekstraordinært i havde problemer med, som gjorde at mange ringer ind og at det så skabte flaskehalsproblemer. Dagen efter ringede jeg igen, samme erfaring. Jeg har personligt aldrig oplevet at et firma lægger så få ressourcer i kundeservicen, og hvem i alverden har dog tid til at sidde og vente i timer for at få hjælp?... Løsningen er vel at skifte telefonselskab, hvis jeg ellers har mulighed for at indsende opsigelse, da telefonisk kontakt åbentlyst ikke er mulig. Fun fact, grunden til at jeg ville kontakte kundeservice var for at høre om - og købe- en ny telefon.. Den plan er droppet ;-)
2016-09-06 16:37:19
4 af 10
Asha:
Min telefon blev lukket og jeg snakkede en som fotælte at jeg har betaling service og ikke forstår hvorfor blev lukket eller mangler penge ? Hvordan kan jeg betaler , jeg har ikke noget betaling kort
2016-07-08 08:00:44